Production Services

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peter Vanhove
    • Jun 2002
    • 347

Dat klopt, toen Production Services nog bestond was WG theatertechniek uit Rotterdam de importeur voor Nederland, en Euro P.A. uit Deinze (wij dus) voor Belgie.
    De ontwerper en eigenaar van Production Services had een zwakke gezondheid en is gedwongen gestopt met bouwen van kasten. Het is een jaartje of 2 geleden dat ik nog met hem sprak, hoe het met hem nu is weet ik niet.
    De nieuwprijs end user was iets van een kleine 6000 euro ex btw per top + sub als ik mij niet vergis (is al enkele jaren geleden dat ik de prijslijst nog gezien heb).

Groeten,
    Peter
    Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
    Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• bewap
      • Jun 2002
      • 239

citaat:En hij is er gelukkig mee naar ik begrepen heb.
      Grappig dit topic , ik ben er inderdaad gelukkig mee, er moeten nog wel twee Digams bijkomen en dan ben ik helemaal gelukkig .

Ik zal ook even gebruik maken van de gelegenheid om mijn bevindingen hier te posten, er zijn immers niet zoveel LS-2 gebruikers op dit forum:

De set heeft zoals iedere set zijn voor- en nadelen: het grootste voordeel is toch wel zijn compactheid, met twee stacks heb je gewoon 6kW in handen en dat scheelt behoorlijk in de ruimte.

Tevens vind ik de set in gebruik gewoon erg handig (functioneel), dingen zoals wielplaten die meteen als deksel worden gebruikt is erg handig, etc..

Tevens zitten de kasten van de binnenkant gewoon netjes in elkaar, alles is goed te bereiken en het is allemaal erg degelijk opgebouwd.

Nog een pluspunt vind ik de klankkwaliteit, het geluid klinkt erg goed, ook bij laag en hoog volume. Tenslotte vind ik de kasten (naar mijn mening) er gewoon netjes uitzien, gewoon dezelfde grote van kasten, netjes vormgegeven.

Als nadeel kan ik noemen dat de set zoals TDS zegt dat ze niet al te hoog zijn, maar dat is meestal geen groot probleem, we beschikken over podiumstukken en tevens is er al vaak een podium aanwezig.

De set (en vooral de tops) zijn erg zwaar van gewicht, waarschijnlijk veroorzaakt door de grote hoeveelheid compenenten die erin zitten per kast. Het is dus niet een set die je zelf kan opbouwen, wel verplaatsen (dat gaat zeer eenvoudig) maar de tops op de subs plaatsen dat moet je toch met z'n tweeen doen. Maar hier krijg je dus wel een compacte set voor terug. En wat is tenslotte zwaar? Wat weegt bijvoorbeeld een w-bin of een Lab sub? Persoonlijk vind ik dit dus niet zo'n groot nadeel.

Kortom, compactheid heeft zijn voor- en nadelen, maar voor ons zijn de voordelen vele malen belangrijker dan de nadelen. En we zijn daarom erg tevreden over deze LS-2 set en hopen er nog een groot aantal jaartjes ermee te doen. En nu nog twee Digams erbij en het feestje is compleet

Comment

• Rv
        • Feb 2001
        • 1086

Kom maar halen Eric!
        ____
        Rv.
        ____

Comment

• bewap
          • Jun 2002
          • 239

citaat:Kom maar halen Eric!
          Dat zal ik zeker komen doen....

Comment

• Klaaske
            • Jun 2003
            • 571

Krijgen we ook nog een keer foto's van de set in actie ? wel 3 stackjes per kant dan he
            <font size=\"1\">
            Groeten,
            Jaap
            <b>
            -[GSXke :)]-
            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• bewap
              • Jun 2002
              • 239

citaat:
              Krijgen we ook nog een keer foto's van de set in actie ? wel 3 stackjes per kant dan he
              Misschien dat Ruben nog actie foto's heeft?

Comment

• Rv
                • Feb 2001
                • 1086

Mmmmmmmmm, eerlijk gezegd niet, heb spijt dat we op een paar dingen geen foto's genomen hebben, maar toen dachten we dat we daar nog veel tijd voor hadden hé!

____
                Rv.
                ____

Comment

• BAJ productions
                  • Jul 2003
                  • 587

ruben waarom heb je ze weg gedaan???

ga je stoppen??
                  groetjes,
                  Bas

Comment

• Rv
                    • Feb 2001
                    • 1086

Sja, das een tijdje geleden gebeurd ... [8D]

Als je tijd gekomen is!
                    ____
                    Rv.
                    ____

Comment

• veer006
                      • Nov 2009
                      • 8

Beste mensen,

Na zo'n 4 jaar met plezier gebruikt te hebben gemaakt van de sp-2 staat hij nu te koop.
                      4x sub en 4x top kasten.
                      We gebruiken vaak alleen nog een enkele stack dus dan kan ik beter een kleinere set kopen.
                      Mochten we groter gaan huren we een set in.

Comment

Working...