RCF ESW1018

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mopetfritse
    • Feb 2009
    • 11

L18p300

Hallo ,
    ik heb hier 2 kasten met dubbele RCF L18P300
    nadat ze begonnen te stinken naar verbrande lak , zijn er twee stuk en die andere vertrouw ik ook niet meer

als je door het gaas kijkt , zie je de spoel los in het huis liggen , niet goed dus :-(

wie heeft een goed recone adres voor mij , en nog belangrijker :

WAT is er mis gegaan ??????????????

ik gebruik hiervoor 2 x Dynacord L1600 , bridged en ingebouwd filter tot 35 hZ ( 1 verstelker gebrugd, per kast met 2 x L18)

het vermogen gebrugd is 1600 watt bij 8 ohm , wat ik hier gelezen heb is dat dan te weinig ? de L18 heeft 1000W / 2000W bij 8 ohm
    twee speekers zijn parallel aan elkaar geschakeld dus heb je toch 2000/4000 watt bij 4 ohm ????????

moet ik zwaardere versterker aanschaffen of kan ik 1 x L1600 per L18 gebruiken dus twee versterkers gebrugd per luidspreker ( dus 2 x een ingang op de box maken ? ( ik hen hier 4 stuks L1600 staan dus dat is het probleem niet )

ik ben nog een leek op dit gebied maar wil wel graag leren , vind het een leuke hobby , naas mijn werk als aggregaten verhuurder
    en deze fouten zijn nu eenmaal duur dus wil ik nu graag op de juiste weg geholpen worden

bvd René

Comment

• salsa
      • Jan 2007
      • 1315

Misschien je aggregraat even nakijken??
      Nee grapje, wat gebruik je verder aan processing?

Dave
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Turboke
        • Oct 2006
        • 463

Corrigeer me als ik mis ben maar is het niet zo dat als je een amp in brug zet dat je dan alle limiters uitschakeld?
        Ik zou daar een goede amp op zetten die toch wel zeker een 2000 Ă  2400w op 4ohms per kanaal kan leveren.
        Vroeger gebruikten wij op onze Esw1018 carver Pt2400 zeker geen slechte bakjes indertijd maar veel te licht, toen hadden we ook regelmatig het probleem wat betreft losse spoelen en dergelijke.
        Momenteel spelen we er met de Camco Vortex 4&6 en MC²45 op,
        geen problemen meer en ook geen wapperende bas meer.

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Originally posted by Turboke
          Corrigeer me als ik mis ben maar is het niet zo dat als je een amp in brug zet dat je dan alle limiters uitschakeld?
          Nee, alles blijft gewoon werken zoals het hoort.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• jaksev
            • Jul 2007
            • 365

Het is alweer een tijdje geleden dat dit topic is gestart(2003).

Zijn er nog mensen in de buurt van Venlo/Venray die nog ESW`s in het verhuurd hebben zitten?

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

Je zal ver mogen zoeken om nog deze kast in de verhuur te vinden, wegens voorbijgestreefd.
              Ze overspoelen de tweedehandsmarkt.
              Last edited by frederic; 19-10-10, 08:53.

Comment

• jaksev
                • Jul 2007
                • 365

Nou ik weet dat er iemand in overloon zit die er 4 heeft. Maar verder weet ik dus ook niets, en volgens mij zit hij ook op dit forum.

Comment

• JohanH
                  • Mar 2010
                  • 98

Ik heb nog 4 Mackie Industrial PA180SW's (Als ik mij niet vergis is dat hetzelfde als ESW's, maar dan in de install versie, van in de tijd dat Mackie nog onder de RCF vleugels zat....)

Originally posted by jaksev
                  Nou ik weet dat er iemand in overloon zit die er 4 heeft. Maar verder weet ik dus ook niets, en volgens mij zit hij ook op dit forum.
                  Last edited by moderator; 19-10-10, 20:30. Reason: daaaaaag!

Comment

• jaksev
                    • Jul 2007
                    • 365

ik zoek ze eigenlijk om een keertje te huren. maar dan echt esw`tjes

Comment

• frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

Originally posted by jaksev
                      ik zoek ze eigenlijk om een keertje te huren. maar dan echt esw`tjes
                      Ik zoek ze niet meer om te huren. Kl*!$te dingen zijn het.

Comment

• jaksev
                        • Jul 2007
                        • 365

Originally posted by frederic
                        Ik zoek ze niet meer om te huren. Kl*!$te dingen zijn het.
                        haha:Pwaarom dat:P?

Comment

• jaksev
                          • Jul 2007
                          • 365

niemand die ze nog heeft?

Comment

Working...