JBL 2204H Speaker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djre
    • Jun 2002
    • 5

JBL 2204H Speaker

Beste forumbezoekers,

Op dit moment bezit ik een wat oudere JBL Basskast waarvan ik het type niet direct weet.

Er zitten 2*12" JBL 2204H Bass-speakers in (350 Watt RMS/stuk).

Hiervan is er echter 1 helaas kapot gegaan. Hiervoor ben ik op zoek gegaan naar een recone set danwel vervangende speaker.

De plaatselijke dealer kan een recone set bestellen en uitvoeren voor 250 euro en een vervangende JBL 2204H speaker zou minstens het dubbele kosten.

Mijn vraag is hoe jullie er tegenaan kijken om in deze JBL kast een ander merk gelijkwaardige 12" speaker te zetten voor een lagere prijs?
    En welke speaker (merk/type) zou dan een goede optie zijn?

Alvast bedankt voor de reacties en met vriendelijke groet!

• LSD
    • Jul 2002
    • 152

Zeker nooit slechts 1 speaker vervangen. En zeker al niet als er 2 dezelfde speakers in dezelfde kast zaten, hiervan slechts 1 vervangen. Ofwel vervang je ze allemaal gelijk door een ander merk of type , ofwel de ene defecte reconen.

----------------------------------------------
    Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
    ----------------------------------------------

Comment

• geffene
      • Jul 2003
      • 6

DJRe Shop FF rond

Ik sluit me aan bij LSD, maar als je dezelfde 'sound' wil blijven houden blijft reconen als enige over. De kasten zijn ontworpen voor die speaker.

Ik denk dat dat reconen niet zo duur hoeft te zijn. De recone set zelf voor de 2204H kost ongeveer $40 ofwel 35 Euro op dit moment.

Ik weet niet uit welke windhoek van het land je woont maar in het zuiden weet ik wel een adres die het denk ik goedkoper doet dan 250 Euro

Gr
      Ewold

Comment

Working...