peavey st 12

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jakkev
    • Feb 2002
    • 27

peavey st 12

hallo,

ik had een klein vraagje kent iemand deze topkast(peavey st-12).Wat zijn de juiste afmetingen. Hoe zit dat met de kwaliteit?

groeten

jan
  • goldsound
    • Jan 2003
    • 429

Ik ken de topkast niet persoonlijk.

Info ff met google zoeken, wist je al veel meer

Jippie, binnenkort DIGAMS
    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Tomson
      • May 2003
      • 2

ik heb gehoort dat Peavey redelijk slecht is. Dat je er na een tijd problemen mee krijgt enz. Maar zelf heb ik er geen ervaring mee

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

ik heb gehoord dat,......

blegh doe niet zo **** peavey is zeker wel een goed merk, zeker geen topmerk met de nieuwe producten maar met skytec of iets dergelijks is het niet te vergelijken...

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• SWDJ
          • Aug 2002
          • 275

Ze hebben zeer goede producten gemaakt, en doen dat nog steeds. Maar die nieuwe serie (weet ik veel hoe hij heet) schijnt echt slecht te zijn, ook duidelijk goedkoper, een subtopsysteempje voor 700 euro, dat kan toch nooit wat zijn.

Met Vriendelijke Groet, SWDJ

Comment

• Reemski
            • Dec 2001
            • 690

Als je de prijs bekijkt kan het niet anders zijn dan een budget kastje...

Peavey heeft inderdaad speakers in bijna elke prijsklasse.

Dat ze slecht worden is echt de grootste onzin die ik gehoord heb. Die setjes die je tegenworodig vaak ziet zijn de Eurosys kastjes. Inderdaad redelijk goedkoop, en hier zitten dan ook goedkopere speakers in (scorpion speakers?? ). Zelf de hisys serie en ook behoorlijk tevreden, maar dan zit hier ook de duurdere black widow woofers in.
            Deze ST speakers ken ik niet. Voor de prijs zal het wel niet zo "premium" zijn als ze beweren..

Alle waar naar zijn prijs he!!

Comment

Working...