Iemand ervaring met de Yamaha M2500 tafel?? Ben op zoek naar een nieuwe tafel voor de zaal waar ik werk. Ben gebonden aan een budget en de M2500 valt daar net binnen.
Yamaha M2500
Collapse
X
-
Ik ben op zich wel gecharmeerd van de Yamaha tafeltjes. Werk regelmatig met de M2000, PM3000 en PM3500. Met de M2500 heb ik nog nooit gewerkt maar ik neem aan dat die ook goed klinkt. Het enigste wat ik een minpuntje aan de tafel vind zijn de priegel knopjes voor de auxjes.
Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Wellicht inmiddels nieuwe ervaringen met deze tafel? (Snoopy???)
Zijn op zoek naar een leuke monitortafel, dit lijkt me een fatsoenlijke tafel met veel auxen (14), die ook nog redelijk betaalbaar is... Klinkt ie ook, en is ie ook betrouwbaar?<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
Heb veel gewerkt met de 24 ch. M2000, helaas de deur uit gegaan door ouderdom. Daarvoor in de plaats een 24 ch. Crest-Audio X8 en is ook een geweldige tafel om mee te werken!!!! (weet niet of deze laatst genoemde in zelfde prijsklasse valt....)ART is the goal, engineering the tool to reach it!!Comment

Comment