inschakelvertraging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RDH
    • Aug 2001
    • 298

inschakelvertraging

ik heb op de PA-markt een versterker gekocht (Soundtech powersource 1600). Op zich werkt de versterker prima! alleen 1 puntje; er zit geen inschakelvertraging op en het lijkt me niet zo goed voor de speakers om m elke keer zo in te schakelen.

Mijn vraag is; kent iemand hier een truckje voor?

groeten,

Remco

p.s. ik ben hard op zoek naar de handleiding van de bovengenoemde amp. degene die m heeft of hieraan kan komen...graag!

• speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

zijn van die zelfbouw kitjes van velleman, had ik eerst ook in me dynacord zitten, beschermen geloof ik ook tegen gelijk stroom opje speakers

Frank, of the drive in show: The Xtreme Xperience.....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• rockmeister
      • Oct 2002
      • 134

www.paforum.de is wel in het duits maar er is zat info te vinden, zelfs schema;s

Comment

• Merijndj
        • Mar 2001
        • 660

Zet het volume voor in- of uitschakelen op 0 of het tekentje oneindig(00)

Groeten,

Merijn

Ik heb mijn eigen modelhovercraft....
        zie mijn profiel voor een foto.

Comment

• Carl
          • Nov 2000
          • 907

Dat helpt niet Merijn, het gaat om bescherming tegen de inschakelverschijnselen van de versterker zelf, en die potentiometers zitten aan het begin van de keten. (meestal toch)
          De in/uitschakel vertraging van Elektuur werkt goed, al eens gebouwd, werkt nog steeds.
          Groeten,

Carl

Comment

• Merijndj
            • Mar 2001
            • 660

waar het in elk geval goed tegen helpt = die PLOP tijdens het aanzetten

Maar laten we dit verhaal ff weg... het gaat namelijk over inschakelvertragingen

Groeten,

Merijn

Comment

Working...