Ik ben op zoek naar een goedkope cd speler voor gebruik in het theater. Belangrijkste eis: hij moet een single play mode hebben, maw: hij moet het eind van een track automatisch kunen stoppen. Iemand een suggestie?
cd speler voor theater
Collapse
X
-
Vroeger (jaja, pas 3 jaar terug..) zag ik wel eens technics cd spelers voorbij komen die een auto cue en auto pauze mogelijkheid hadden.
Weet niet wat voor jou low budget is, alle waar naar zn geld nietwaar, maar ik werk in theatertje waar ik gebruik maak van 2 1HE sony cd spelers.
Werken uiterst betrouwbaar in de praktijk, hebben gebalanceerd uit, mogelijkheid voor aansluiten van een afstandsbediening middels een draadje...werkt erg handig zeker als je effectjes etc in moet starten...
Weet dus niet wat je eventuele gat in je budget is tussen die handige sony;s en wat je nu in gedachten hebt, mar ik kan ze je zeker aanbevelen voor theaterwerkzaamheden.
>>>> voor zelfbouwers: eet voedsel dat gaar is, koop spul wat klaar is!<<<< -
heb ik ook nog 1 klein vraagje:
Ik zoek een MD-speler met een auto-pause funktie (ik bedoel in elk geval dat ie na 1 nummer automatisch stopt).
Het budget: zo weinig mogelijk. (moet dus niet boven de 500 euro uitkomen....).
Groeten,
Merijn
Ik heb mijn eigen modelhovercraft....
zie mijn profiel voor een foto.Comment
-
Voor de CD-speler kun je ook met TASCAM goed uit de voeten voor relatief weinig geld en wel meteen 19 inch geschikt (2HE)Is voorzien van autocue en pitch.
Voor de MD speler kun je bijna iedere SONY wel gebruik die de mode heeft van single play.
The Galaxy drive-in show is powered with an AD-sound system.16 februari 2008... PA-markt !Comment
Comment