jbl eon15G2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karelg
    • Jan 2003
    • 112

jbl eon15G2

Een week of 3 geleden kochten we 2 nieuwe JBL eong2 (15"+1").
    Ondertussen hebben we die al verhuurd voor 1 x versterking van een wagen op een stoet, 1x privéfuifje in een garage en 1x dj monitoring.
    Deze week 1 eon meegegeven aan een klant die dat ging gebruiken in een restaurant.
    Bij het terugbrengen blijkt dat de ophanging van de 15"(neodimium) woofer gescheurd is.
    Dit kan toch niet!
    Ofwel heeft die klant daar verschrikkelijk hard mee gespeeld (maar dan vraag ik mij af wat die bezoekers van dat restaurant daarvan vonden) of anders moet dit toch één of andere fabricagefout zijn.

Hebben jullie al dergelijke fouten met de eonG2's gehad?

groeten,
    karel

• ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

gebruik dat setje ook wel eens, geen problemen mee gehad tot nu toe

jouw uitroep dat het niet kan dus wel, maar jij laat doorschemeren dat er dus iets mis is met de constructie?
    je weet niet of je klanten die speaker gesloopt hebben?

Ik draai best stevig en ik test een systeempje nog steviger
    ...krijg het setje wel over de piss, maar niet stuk!

>>>> voor zelfbouwers: eet voedsel dat gaar is, koop spul wat klaar is!<<<<

Comment

• karelg
      • Jan 2003
      • 112

zou toch kunnen dat er bijvoorbeeld er productiefout is opgetreden?
      citaat:je weet niet of je klanten die speaker gesloopt hebben?
      ja, ik vermoed van niet, ik zie niet in waarom die klant dat met opzet zou doen. En wanneer een speaker over zijn Xmax zit dan hoor je dat toch duidelijk, en ik veronderstel dat het zijn bedoeling was om muziek te versterken en geen vervormde herrie.

Nu denk ik opeens aan iets, misschien heeft hij er wel een micro op aangesloten en heeft de woofer ferm zitten uitslaan doordat zijn micro misschien een slecht of geen windscherm bevatte.

tja, eens horen wat onze verdeler er van denkt....

Comment

Working...