Mackie SR 40/56-8

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • René
    • Oct 2000
    • 126

Mackie heeft HIER nog steeds last van wat er vroeger gebeurd is in Amerika. Het suffe is dat we dat hier nog steeds denken terwijl in Amerika Mackie weer een beetje credits krijgt. (maarja we zijn hier altijd een beetje laat)

René
    René

Comment

• Mathijs
      Moderator
      • Aug 2002
      • 1353

citaat:mackie is bedoeld voor hoby doeleinden niet voor profesiooneel werk
      Wat is de meest gebruikte tafel in de Opname studio's (echte grote studio over de hele wereld!):

Een MACKIE SSL

Graag alleen maar met opmerkingen gooien als je er ook echt iets van af weet!

-------------------------------------------------------------------------
      Maar ik heb: AMC CD8, AMC 1100, 2 AMC CVT 2030 (buizen!)
      Sony MDS 503 md speler.
      3 paar Monster interlink 300
      2 Van del Hul bi-wiring speaker kabels (zilver, the cleartrack).

Comment

• hp
        • Mar 2003
        • 1

wat ik mij af vraag is waarom er 9 van de 10 keer op een rider van een band staat:NO MACKIE!!!!! zou dit zijn omdat dit zulke goede tafels zijn? denk het niet he

Comment

• Rv
          • Feb 2001
          • 1086

Weet niet wat voor grote Jan jij dan bent, maar op onze riders ben ikd at nog niet tegengekomen ...

____
          Rv.
          ____
          ____
          Rv.
          ____

Comment

• Peter Vanhove
            • Jun 2002
            • 347

Rv,

Wij krijgen ook toch wel regelmatig riders binnen waar "GEEN MACKIE, PEAVEY of BEHRINGER" opstaat. Het ligt eraan in welk marktsegment je werkzaam bent.
            Als je als huurder van een P.A.systeem in een "normale" prijsklasse een set zoekt, wil je deze merken ook niet tegenkomen.
            De mackies zijn gemaakt voor low budget doeleinden, en doen in dit marktgedeelte heel goed hun best.
            Vergelijk deze dingen aub niet met de grotere, vele malen duurdere Soundcraften, Midassen enz...

En Tantewilly, SSL (SOLID STATE LOGIC), heeft toch helemaal niets met Mackie te maken, of ben ik hierin mis?

Peter

Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
            Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• Daan Hoffmans
              • Aug 2000
              • 1225

En zo begin ik ook weer te twijfelen aan bepaalde personen hier...

Afgezien van het feit dat een Rider absoluut niet alleszeggend is, maar meer een wensenlijst waar vaak idioot hoog wordt ingestoken (wel begrijpelijk overigens), heb ik de tafel zelf gehoord, en hoogstpersoonlijk eens aan de toonregeling mogen draaien... En het was niet onplezierig... Het feit dat het soms nog zo nadrukkelijk op de rider staat zal dan wel komen doordat het zo'n slechte naam heeft gehad, en getuigt wellicht ook van kortzichtigheid van de betreffende techneut...

Ik heb ook een site........
              Wie niet slim is moet dom zijn...
              <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

Working...