ervaringen geluidsset Beyma?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

ervaringen geluidsset Beyma?

De volgende advertentie kwam ik tegen op het wereldwijde web,

TE KOOP: 2 x sub dub. 18inch + 2 x top dub. 12inch + 2inchhoorn + 2 x bullet. alles beyma +/- 3.2kw een twaalf inch te vervangen. klinkt zeer open en warm.

Heeft er iemand ervaring met deze speakers of dit merk? En is het geschikt voor discotheken/drive-in shows?
    Alvast bedankt,

>>> DJ Birdie
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!
  • marten
    • Oct 2002
    • 26

zo ver ik weet heeft beyma nooit zelf zwaare speaker systeemen gebouwd aleen een paar kleine omroep kasjes wel hebben ze op hun site bouw tekeningen staan die berekend zijn voor hun componenten.
    er zijn prof merken die beyma componenten gebruiken zoals masterblaster/sound prodjects dit merk is aleen niet van dergelijke kwalieteid dat ik er mee zou willen werken maar gelukig er zijn ook goede sets die 'gevuld' zijn met beyma

Comment

• Contour
      • Feb 2001
      • 1018

Vraag eens naar de afzonderlijke typenummers van de drivers. Het gaat hoogst waarschijnlijk om zelfbouw en dan zou je van de bouwer toch verwachten dat hij deze data beschikbaar heeft. Informeer ooks eens naar de filtering. Ik neem aan dat de dubbel 18" aktief wordt gefilterd met de topkast. Wanneer de topkast dan passieve filters bevat informeer dan naar de herkomst van het filterschema. Natuurlijk ga je ook luisteren voordat je tot aankoop overgaat.

Mijn persoonlijke ervaringen met Beyma zijn positief.

MVG Contour

Comment

• Freddy
        • Mar 2003
        • 1

citaat:
        zo ver ik weet heeft beyma nooit zelf zwaare speaker systeemen gebouwd aleen een paar kleine omroep kasjes wel hebben ze op hun site bouw tekeningen staan die berekend zijn voor hun componenten.
        er zijn prof merken die beyma componenten gebruiken zoals masterblaster/sound prodjects dit merk is aleen niet van dergelijke kwalieteid dat ik er mee zou willen werken maar gelukig er zijn ook goede sets die 'gevuld' zijn met beyma

Fredpaul
        Fredpaul

Comment

Working...