Behringer DSC2496 - digitale processor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LSD
    • Jul 2002
    • 152

Ben zelf ook van plan om kortelings enkele van die processors aan te schaffen en weet ook nog niet welke. Driverack PA vind ik een beetje minder vanwege de uitschakelknal en tevens de delay die maar beperkt instelbaar is. De Behringer kende ik nog niet, en heb ook nog niet de prijzen vergeleken.
    Heeft er al iemand de moeite genomen om de LemDx26 en de DBX260 met elkaar te vergelijken, zowel qua features als prijs/kwaliteit?

Misschien nog een bedenking...hoe lang is de Behringer al op de markt??? hoeveel kinderfoutjes zitten er maw misschien nog in ??

----------------------------------------------
    Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
    ----------------------------------------------

Comment

• Sander Scheepstra
      • Oct 2000
      • 112

Hallo,

Handig is wel dat de Behringer 3 inputs heeft, kun je het sublaag apart aansturen.
      Denk niet dat er veel kinderfoutjes inzitten, ze hebben best wel know how met digitale techniek zie de Ultra Curve, de kwaliteit zal sterk afhangen van de DA/AD omzetters.

Gegroet: Sander

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

lsd, lees het hele topic, heb in begin de prijs medegedeeld EN het feit dat ze nog niet leverbaar zijn.

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

Ze zijn nu al geruime tijd leverbaar en er is alweer een nieuw onderwerp gestart over de Behringer DCX2496. Het leek me dus wel leuk om hier nu eens over verder te praten of hier of in dat andere onderwerp.

Mijn mening is (ik heb namelijk ook 1 in mijn bezit): Een goede processor met alles aanwezig wat je nodig hebt.

citaat:Als je naar de software kijkt kom je snel tegen dat de processor niet al te vlug is.
          Als je wat gaat eq'en en delayen loop je al snel tegen de maximale belasting aan van de processor van het apparaat.

Groet,
          Ward
          Dit is in het begin eens gezegd en ja ik liep daar ook een beetje tegenaan. alleen je moet gewoon keuzes maken en efficient met je processing omspringen. OP het moment hoef je alweer minder efficient om te springen met je processorkracht omdat behringer een update heeft gelanceerd waar ze zelf rendabeler omspringen met de EQ processing waardoor je meer power krijgt. Kijk hier maar eens:

Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn?

Groeten Martin
          Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

Working...