Ik ga dit jaar weer op tour met de continentals (weet niet of iemand die organisatie kent). Dat zijn verschillende koren, die tours maken door heel europa. Ze gebruiken voor de music gewoon een karaoke, en het gaat daar om gewoon iets wat mooi is om naar te luisteren, en daarbij gaan ze uit van 90 db(a). Wat ik (net als al die andere) dus wil zeggen, is dat je daar idd rustig naar kan gaan zitten luisteren, and enjoye the music. Maar dat je daar nou echt gezellig kan gaan dansen en springen, volgens mij hoor je dan door al die mensen om je heen, en dat gespring enz. je boxen gewoon niet meer. Als je dus besluit om dat soort fuifjes te gaan houden, wil ik je het adres van die organisatie wel geven. Maar het verdient niks, het is ook geen winstgevende organisatie. Volgens mij vind je weinig mensen die voor dat geluid veel willen dokken. En ik weet niet waar jij het voor doet, maar als je muziek wil luisteren, kan je ook ergens anders heen. Maar ik verwacht niet dat je hier veel geld mee binnen zal halen.
Daaaaaaaaaaag
Daaaaaaaaaaag

Comment