hallo.
ik ben pas klaar met het bouwen van mijn opnamehokje, nu kan ik dus goed opnemen in huis.
Ik heb een ondensmic van superlux en die bevalt PRIMA!
ik ben echter tot de (overigens logische) conclusie gekomen dat ik meer mooie dingen nodig heb, om een goed eindresultaar te behalen met een opname sessie en eindmix.
NU hoor ik totaal niet wat nou het echte , zuivere geluid is.
Dat is logisch, mike, dan neem je toch gewoon de nieuwe.....blabla
juist ja,
ik heb nieuwe shit nodig.
Ik dacht zelf aan iets betaalbaars.
Ik las iets over tannoy monitoren met versterker erbij, voor een prijs van 700 euro bij peter verspuy te rotterdam.
Is dit duur?
is dit clean geluid wat ik ga krijgen?
De mengtafel
Ik heb nu een inkel mx642, met een gozer die op de achtergrond de hele tijd een soort van darthvader geluid maakt (ruis dus) en dat is heel erg irritant.
wat is een betaalbaar alternatief? moet wel een kanaal of wat hebben en goed zijn dus ik moet goede mixes kunnen maken.
Is een gesloten hoofdtelefoon voor de mix handig?
ik denk dan aan een bedrag van rond de 200 euro ofzo??
please help me
youngblood
ik ben pas klaar met het bouwen van mijn opnamehokje, nu kan ik dus goed opnemen in huis.
Ik heb een ondensmic van superlux en die bevalt PRIMA!
ik ben echter tot de (overigens logische) conclusie gekomen dat ik meer mooie dingen nodig heb, om een goed eindresultaar te behalen met een opname sessie en eindmix.
NU hoor ik totaal niet wat nou het echte , zuivere geluid is.
Dat is logisch, mike, dan neem je toch gewoon de nieuwe.....blabla
juist ja,
ik heb nieuwe shit nodig.
Ik dacht zelf aan iets betaalbaars.
Ik las iets over tannoy monitoren met versterker erbij, voor een prijs van 700 euro bij peter verspuy te rotterdam.
Is dit duur?
is dit clean geluid wat ik ga krijgen?
De mengtafel
Ik heb nu een inkel mx642, met een gozer die op de achtergrond de hele tijd een soort van darthvader geluid maakt (ruis dus) en dat is heel erg irritant.
wat is een betaalbaar alternatief? moet wel een kanaal of wat hebben en goed zijn dus ik moet goede mixes kunnen maken.
Is een gesloten hoofdtelefoon voor de mix handig?
ik denk dan aan een bedrag van rond de 200 euro ofzo??
please help me
youngblood
Comment