hitec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • erikdrnl
    • Jan 2003
    • 134

hitec

ik heb een set gekocht van hitec audio met ev speakers dubbel 18'' op het laag en dubbel 15'' op de toppen met 2'' driver maar ik kom bijna nooit een hitec set tegen maar het gaat echt hard en zuiver ik stuur de set aan met 2 maal amcron 2401 in brug 1201 op het mid en een 601 op het hoog wie werkt er ook met hitec audio

erik
    erik
  • Contour
    • Feb 2001
    • 1018

Dit lijkt wel een reclame praatje maar ik begrijp dat je dus wilt weten wie er nog meer met hitec werkt zodat je ervaringen uit kunt wisselen. Nou ik werk dus NIET met Hitec.

EV zijn gewoon hele goede speakers die zich kunnen scharen in het rijtje: RCF, B&C, Beyma, PD, Fane, Craaft, JBL etc.

MVG Contour

Comment

• erikdrnl
      • Jan 2003
      • 134

ben inderdaad op zoek naar iemand die ook werkt met hitec audio

erik
      erik

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Ik denk dat jij een van de weinigen bent met HiTec....Ik weet wel dat HVR uit Ravenstein nog een HiTec setje te koop heeft...HiTec is volgens mij tegenwoordig niet meer zo bijzonder..Naar mijn weten vroeger wel..danm meer qua geluidsdruk..

Suc6 en groeten vanut His
        Olaf Duffhuës

Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• erikdrnl
          • Jan 2003
          • 134

ik ben wel gek van hitec alleen het gewicht niet zo ik heb met div. ev sets gestaan oa mt2 mt2 is mooier maar hitec draagt veel verder en nog iets ik heb de set van hvr gekocht

erik
          erik

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

Is Han eindelijk de set kwijt..) Die set heeft al een heel leven achter de rug...zover ik weet..

Olaf Duffhuës

Olaf Duffhuës

Comment

• erikdrnl
              • Jan 2003
              • 134

van wie is deze set geweest aan de kabelkist die ik erbij kreeg denk ik aan e.b die jaren terug de veronica drive-in show deed maar na enige aanpassingen kan de set er weer jaren tegen aan

erik
              erik

Comment

• erikdrnl
                • Jan 2003
                • 134

mouse music werkt ook nog met hitec maar die heeft afgezaagde horns en ik niet maar ik wil weten of er iemand in nederland ook nog met hitec werkt

erik
                erik

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

Die set heeft op de Tele5 truck gestaan...bij idd.EB show en Music service...maar dat bedrijf bestaat al ff niet meer...Toen is die set naar Giudo Vermeren gegaan denk ik...die zat in Beers(Cuijk) En die Giudo werkt sinds het faillisement bij Han...

Olaf Duffhuës

Olaf Duffhuës

Comment

• Joost van Ens
                    • Jan 2001
                    • 628

Ik heb ook hi-tec setje, idd 1 van mouse over gekocht. Die had er vroeger 4, deed er ondermeer bzn mee, heeft er nu nog 2. En ik weet dat ward of z'n baas ook hi-tec heeft.

groeten

Comment

• erikdrnl
                      • Jan 2003
                      • 134

joost ik ken jou van de tony mouse tijd ik ben roady geweest van 92 tot 96 jij heeft de 15'' hitec dat klinkt ook echt super

erik
                      erik

Comment

• erikdrnl
                        • Jan 2003
                        • 134

en wie is ward

erik
                        erik

Comment

• René
                          • Oct 2000
                          • 126

Heb ook veel gedaan met Hitec, ook setje dubbel ha218 + ha215 en proc. En de coax top 115 met sub 118.
                          Lekker disco setje, niet bijzonder wel veel geluid. Hufterproof met de orginele processor. Als je die erbij hebt zorg dan ook dat de orginele speakers er inkomen... (dacht dat er orgineel Beyma in zat)

René
                          René

Comment

• Powerlight TD
                            • Jan 2002
                            • 111

Ik heb ook een hele tijd geleden met Hitec gewerkt.
                            2x 18", 2x 15" en een 3/4 hoorn-drivewr was de configuratie volgens mij.
                            Kon er destijds best aardig mee werken.
                            Hitec is eigen merk van Musik produktiv duitsland...

Met zeer veel hoogachting en waardering teken ik,

Michel Tenhage

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

was indertijd het beste wat je kon kopen voor een redelijke prijs.
                              set koste nieuw ( met crowns) een dikke 40.000 gulden, en iemke-roos had er nog al wat in de verkoop. Nog steeds geen slechte keus, maar probeer eens de ( sorry....) behringer crossover ipv de hitec processor. scheelt een dag en een nacht...

lalalalalala laat maar

Comment

Working...