Hey. Ik wil eigenlijk een nieuw geludssetje. Ik wil als topkasten de Sound Projects Master Blaster X-act gebruiken. Ik vind die gewoon zo ontsettend lekker klinken. das echt. die kost 1450euro p.s. maar de bijhorende basskast kost 3500 p.s. (p15 ofzo) dat vind ik eigenlijk te duur. Ik moet een basskast hebben van 20 tot 80hz en het liefst actief. de baskast moet +- 500watt RMS zijn.

Baskast van 20 tot 80hz, liefst actief

Collapse

X
- 

master blaster?? is het niet master audio (amate audio)

In tilburg is het te doen!!Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
- 

Ik heb de nieuwe actieve baskasten van Mackie gehoord (die met dat luchtrooster aan de voorkant), en daar komt bet leuk laag vanaf hoor! Ik weet alleen niet zo wat ze moeten kosten.
 En goh, verder zijn er nog wel meer actieve subs, JBL heeft ook zoiets geloof ik met een Crown-versterker erin.

Don't call me DJ!Don\'t call me DJ!Comment
- 

Die kasten van Mackie klinken inderdaad niet verkeerd. Het laag dat eruit komt is erg "hifi" achtig. Nadeel vindt ik dat de 15" versie eigenlijk al snel op zijn grenzen zit en dan heb je echt nog niet zo'n hele hoge SPL. Maar er is nu ook de 18" versie en die heeft meer puf en oempff...

Koop aub niet de subs uit de JBL EON serie dat is echt 3x niks. Die JBL subs die Triple S aangeeft zijn 18" maar wel prijzig.

Wanneer je gaat voor een losse amp met aparte baskasten dan is er sowieso veel meer keuze dan wanneer je het puur actief zoekt.

MVG Contour

Comment
- 

Dit is de JBl mpro 400 serie sub met een crown ce2000 versterker 2x660 watts rms bij 4 ohms. Dit kastj is echt niet mis. Je koopt een actieve en een passieve dat is de perfecte kombinatie en die maken pas druk. De kastjs zijn elk 600 watts rms bij 4 ohms en de spl druk ligt echt hoog. De actieve is te verkrijgen vanaf 1900 euro en de passieve vanaf 900 euro dus dan zou je voor een setje 2800 euro kwijt zijn.citaat:
 En goh, verder zijn er nog wel meer actieve subs, JBL heeft ook zoiets geloof ik met een Crown-versterker erin.

Don't call me DJ!

Greeeetzzz.....

Comment
- 

Master Blaster is een merk dat v/d Klundert MI (Oisterwijk, Tilburg) levert dat in Nederland gemaakt wordt. Ik heb alle sets van Master Blaster gehoord en dat klinkt zo ontsettend lekker!!!! Het is gewoon niet mogelijk wat er uit zo'n klein kastje als een X-act kan komen. Kijk voor meer informatie op www.klundertmuziek.nl en klik op PA of kijk op www.soundprojects.comcitaat:
 master blaster?? is het niet master audio (amate audio)

In tilburg is het te doen!!

Alvast bedankt voor jullie reacties en ik zoek eigenlijk alleen actief.

Koen,

Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.Comment
- 

ooooow ja van de klundert, ze hadden pas eerst bij ons in de stad met de grote set van master blaster een p.a, voor zang en instrumenten..klonk zeker wel goed heb alleen geen muziek van onze tijd op die set gehoord..die was trouwens met ingebouwde amp's

In tilburg is het te doen!!Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, QscComment
- 

Jahhh ik ken de mensen van v/d Klundert heel goed. Als je vraagt naar DJ Koen dan weten ze meteen wie je bedoelt. MB klinkt zo strak en ook actief jahh. maar ik wil twee topkasten (X-act_ van 1400euro) maar de baskast kost 3500euro en dat vind ik te veel voor een baskast van 30 tot 80hz.citaat:
 ooooow ja van de klundert, ze hadden pas eerst bij ons in de stad met de grote set van master blaster een p.a, voor zang en instrumenten..klonk zeker wel goed heb alleen geen muziek van onze tijd op die set gehoord..die was trouwens met ingebouwde amp's

In tilburg is het te doen!!

Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.Comment
- 

oow ja das vrij veel maar dan heb je wel wat..

In tilburg is het te doen!!Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, QscComment
- 

Hej Koen als je die mensen zo goed kent, krijg je dan geen korting?
 Lijkt me wel. Als je ze echt zo goed kent, vraag je toch gewoon of ze je korting willen geven? Misschien krijg je ze dan tegen de fabrieksprijs of net iets daarboven?

DJ.T Was HereWe're ready to party, are you?Comment
- 

1. Master Blaster, cq Sound Projects is te duur...Ik heb zelf met SP4 gewerkt en ET met SP3 ter demo gehad, ik heb nog nooit zo'n schel systeem gehoord, ik moest er erg aan sleutelen om het klinkend te krijgen.

2. De korting schrijf maar op je buik, want de marge bij MB/SP is erg klein en die goede meneer van v/d Klundert, moet ook ergens van leven.

Suc6 en groeten vanut His
 Olaf Duffhuës

Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
- 

master blaster (sound prodjects) zou ik nooit mee in zee gaan:x-act is vere van linear bij 60% van vermogen klinkt hij al als een zaagtafel erg agresief en totaal geen definitie en ook nog duur
 met die grotere sets (pm diamond..) presies het zelfde probleem veel te lichte versterkers ingebouwd het laag heefd een dike buld bij de 70 hz zo dat er totaal meer geen sub laag is net een kipenhok
 de kasten zijn ook nog eens belagelijk zwaar
 master blaster is gewoon geen A merk maar wel de prijs van een a merk
 als je wat goeds wil kan je beter voor HK,JBL(sound power array HLA m-pro,comunity,EV,DB,EAW gaan

Comment
- 

- 

acoustic line heeft ook goede baskasten

"First there was light, than there was sound"\"First there was light, than there was sound\"Comment

Comment