Opschudding in duitsland, 2x 1200watt@4ohm@€400,-

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • handige harry
    • Sep 2002
    • 97

Michael heeft waarschijnlijk GELUISTERD en geconcludeerd dat het klankmatig niet te best is. Al zitten er 100 torren in en 10 fahrad's. Dat is helemaal niet van belang. (ok, bijna niet dan)
    Ben benieuwd wat ze op andere subs of tops doen. Als ik de prijs zie verwacht ik ongeveer hetzelfde, niks dus.

Harry.

Comment

• LJ Chris
      • Jul 2002
      • 477

Hoi,

Ik ben van plan om een T Amp te kopen. Grotendeels zal wel denken van: "Wat ben je met die rommel" Wel ik denk dat die amps niet slecht zijn voor een gewone drive in.
      Ik ben dus van plan om twee baskasten met elk een RCF woofer van 500W RMS aan te sturen.
      Wat is volgens jullie het beste:
      1. een t 2400 in stereo laten draaien zodat op elke kast een vermogen (op papier althans) van 650W staat.
      2. Op elke kast een een t1400 in brug zetten zodat er op elke kast een vermogen van 1200W komt te staan.

Mvg

Chris

Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• Michael
        • Nov 2002
        • 643

citaat:
        Hoi,

Ik ben van plan om een T Amp te kopen.
        Laat het die zooi is getest en niet echt positief eruit gekomen. Denk aan de service en garantie. Als er iets aan is moet je hem weer helemaal opsturen en dat kost ook weer geld en natuurlijk het terug ontvangen waarvoor je ook moet betalen. Die dingen zijn het echt niet waard. Heb je weinig geld koop je dan een dap P of mission versterker of spaar even door voor een crest cpx of yamaha p versterker.

Comment

• LJ Chris
          • Jul 2002
          • 477

[/quote]

Laat het die zooi is getest en niet echt positief eruit gekomen. Denk aan de service en garantie. Als er iets aan is moet je hem weer helemaal opsturen en dat kost ook weer geld en natuurlijk het terug ontvangen waarvoor je ook moet betalen. Die dingen zijn het echt niet waard. Heb je weinig geld koop je dan een dap P of mission versterker of spaar even door voor een crest cpx of yamaha p versterker.

[/quote]
          Dat is geen antwoord op mijn vraag .

Mvg

Chris

Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• rockmeister
            • Oct 2002
            • 134

die yamaha P-series kwamen er volgens die site anders helemaal niet positief uit!

let wel op, ze zeggen op paforum.de ook duidelijk dat de TA2400 het enige goede type is, als je het mij vraagt is het zeker waar voor je geld...
            En voor dat geld zal hij misschien neit zo goed klinken als een crown/crest versterker maar dat hoeft ook natuurlijk dan ook niet

Comment

• dawizze
              • Oct 2002
              • 58

2 t1400 zou ik denken, dan heb je meer vermogen op je speakers en dan zullen je versterkers het wel wat langer uithouden

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2139

denk ook beste 2*1400 amp nemen. kun je bruggen en ze werken toch op 8 ohm dan. die amps zijn niet slecht volgens mij en voor een kleine drive-in zeker de moeite waard om mee te beginnen. Waarom moet het volgens jullie altijd een crest/crown/carver/... ding zijn. Ik heb zelf een qsc usa 900 en heb eens vergeleken met die t-amp 2400. Kwa voeding zit die t-amp zeker niet slecht. De totale capaciteit in die amp is in verhouding met het vermogen zelfs beter als in mijn qsc. En begin nou niet dat qsc maar een beginnersampje is he. Zijn er nu al mensen die zo een amp al eens echt getest hebben???
                Greetz ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...