welke set zal het het beste doen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

welke set zal het het beste doen?

binnenkort een feest en omdat we keuze hebben uit 2 sets zou ik wel eens willen weten wat jullie adviseren...het is een trance feest dus bass is zeer belangrijk.. set1: per kant 1X tsw718 tfl760H
    of set 2: 2Xmaal tms4 en jbl 15'' glijbaan per kant(eventueel nog een extra Jbl 18'' erbij, wel een extra amp dan)allebij de sets liggen hetzelfde versterkt, welke adviseer je? de floodlight of tms4

francis
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
  • Jeroen
    • Aug 2000
    • 1021

Ik zou voor de floodlight gaan,...

Groeten,
    Jeroen

<-= Site is geupdate -=>

Bijgewerkt door - Jeroen op 14/11/2002 22:46:06
    Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• reflection
      • Mar 2002
      • 413

ooka als de tms 4 zwaarder licht omdat er een extra basskast bijzit?

ik heb nmlk nog nooit met de floodlight gedraaid en ik dacht persoonlijk dat een dubbele tms4 sterker zou zijn..of is de floodlight veel sterker in gehoor?

francis
      Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• gotcha
        • Apr 2002
        • 51

ik zou de marquant serie paken van jezelf francis huren is dan niet nodig

geintjuh natuurlijk he

Comment

• gotcha
          • Apr 2002
          • 51

ja dat klopt een set is op elkaar afgestemt ga je allemaal lossen verschillende sub kasten gebruiken gaat je kwaliteit achteruit natuurlijk ik persoonlijk zal kiezen voor de foodlight serie neemt minder ruimte in de aula ook dus hebben we meer plaats voor truss

dj @ work

Comment

• reflection
            • Mar 2002
            • 413

we zouden sowieso maar 2 soorten laagkasten gebruiken en het is een zaal die vierkant en heel hoog is...ik denk zelf dat je met 2Xtms4 per kant meer spreiding hebt..

francis

Comment

Working...