Peeckersound

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

bell is van honingraat-plastic. En dat scheelt je de hernia, dus..

( zijn geen vriendjes van me, hoor...)

klinkt ook bijna hetzelfde als de peeker-kasten

is there live on mars????

Comment

• Tim Veenvliet
      • Mar 2003
      • 15

Nou, ik moet wel even zeggen dat je die bell kasten van 40 kilo per stuk ook niet in je eentje even lekker rustig gaat stapelen. De zwaarste X-treme kast weegt 59 kilo, en moet je idd met z'n twee-en tillen. Ik heb het zelf vaak genoeg gedaan, en dat is echt geen probleem. Op www.peeckersound.nl vindt je trouwens alles over de producten van Peecker Sound.

En dat honingraad plastic, tsja.... ik ben er niet kapot van, hoor. Vooral op langere termijn begint het toch heel lelijk te worden, en kan wat minder gaan hebben. (ligt er wel aan hoe er mee omgegaan wordt natuurlijk)

Ciao, Tim

Comment

• Davy Gabriels
        • Aug 2002
        • 819

Tim,kan jij mij vertellen als er een verschil is in geluid tussen de setup met 1xXTL+1xXTS of de setup met 1xXTD.
        De dubbele sub is stukken beterkoop dan 2x enkele sub,daarmee.

Comment

• donnie
          • Jul 2003
          • 19

wij bezitten sinds kort 4 stacks van die peecker, ze worden momenteel vooral in nederland gebruikt. gemiddeld zo'n 2 keer per week , tot nog toe geen problemen

Comment

• Davy Gabriels
            • Aug 2002
            • 819

En welke setup gebruiken jullie en welke amps?

Comment

• donnie
              • Jul 2003
              • 19

setup is afhankelijk v/d locatie. vooral, (vrij logisch) de grootte speelt een rol. Meestal zetten wij 2x xts, 1x xtl en 1x xth per kant tot schat ik zo'n 600 mensen. in grotere zalen (ook meer mensen dus)zetten we 2x xts, 2x xtl en 2x xth per kant. Die 2x xts komt omdat we er gewoon niet meer hebben (ze komen nog). nu in grotere zalen heb ik naar mijn mening wat sub tekort. Da's natuurlijk een persoonlijke smaak maar ik hoor graag een "warme" klank. Let wel dit is vaar life muziek. versterkers zijn kind en crown,heb je toch al gezien niet?

Comment

Working...