Ik heb nu al een behoorlijke tijd een setje JB speakers (M20) staan. Nou was ik laatst op zoek naar specificaties hiervan, maar het enige wat ik kan vinden is dat ze 8 Ohm zijn en 220 Watt RMS (dat staat erop). Heeft iemand misschien wat meer gegevens?
Specs JB M20 speakers
Collapse
X
-
Specs JB M20 speakers
Ik heb nu al een behoorlijke tijd een setje JB speakers (M20) staan. Nou was ik laatst op zoek naar specificaties hiervan, maar het enige wat ik kan vinden is dat ze 8 Ohm zijn en 220 Watt RMS (dat staat erop). Heeft iemand misschien wat meer gegevens?Labels: None -
-
Die serie is een oud model en wordt niet meer gemaakt
Ik dacht dat het wel degelijke kastjes waren, die kwalitatief beter zijn dan het hedendaagse JB system meuk.
Site updated ! Waarom met nieuw als het met oud ook goed gaat ?PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment
-
ik heb iemand gevonden met de folder van dat jaar (staat ook nog een mooi verkooppraatje in voor als ik ze volgend jaar verkoop dus dat is mooi meegenomen):
Frequency response: 45 Hz - 20 kHz
Power RMS: 220 Watt
Impedance: 8 Ohm
Input-output: XLRm, XLRf, 2 * jack
Dimensions: 710/H * 510/W * 440/D
Comment
-
Geeft u nog die folder ?ik heb iemand gevonden met de folder van dat jaar (staat ook nog een mooi verkooppraatje in voor als ik ze volgend jaar verkoop dus dat is mooi meegenomen):
Frequency response: 45 Hz - 20 kHz
Power RMS: 220 Watt
Impedance: 8 Ohm
Input-output: XLRm, XLRf, 2 * jack
Dimensions: 710/H * 510/W * 440/D
Ik heb net M20's op de kop getikt en zou het wel tof vinden om te weten wat dat verkooppraatje is..
Ik zou u zeer dankbaar zijn.
(sorry voor een oud topic omhoog te halen ik kon geen privé bericht sturen naar deze persoon..)Comment
-

Comment