Cool edit noisegate, iemand ervaring?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Cool edit noisegate, iemand ervaring?

heeft er iemand ervaring met een goie noisegate instelling voor cool edit 2000??

ik moet een kerkopname (triest iets) opkalefateren, en wil een goeie gate of nog lievewr een ducker.
    mail me ff als je iets weet.

oh lord won't you buy me another mercedes-benz...
  • Tiemen
    • Dec 2001
    • 944

Ah, ik heb Cool Edit Pro ooit gebruikt om een nummer van Vangelis dat op cd stond te verbeteren (was gewoon van plaat op cd gezet, niet geremasterd) voor een dansoefening. Je kan er veel mee doen, maar je moet eigenlijk meerdere instellingen proberen en vergelijken. Maar als je "Transform" - "noise reduction" - "noise reduction" kiest, dan "Get profile from selection", dan zoekt ie het zelf uit, en na een beetje zoeke klinkt dat dan wel goed. Maar best is een stukje te selecteren en te bewerken en te vergelijken met een onbewerkt stukje.

Tiemen

Comment

• Mathijs
      Moderator
      • Aug 2002
      • 1353

Gebruik gewoon Direct X plugins van waves(BV Native power pack DX), klinkt veel beter, en werkt eens stuk makkelijker.

later
      De Tante

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

thanx a lot..

gerard

oh lord won't you buy me another mercedes-benz...

Comment

• Mathijs
          Moderator
          • Aug 2002
          • 1353

Ik heb zelf een CD-rom die vol staat met Plug-ins (o.a. die van waves)(er staan er ongeveer 200 op) dus als je interesse hebt moet je ff mailen, dan maak ik wel ff een copytje en stuur ik hem op.

later
          De Tante

Comment

Working...