Basreflex sub (18")

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

Basreflex sub (18")

Hoi,
    Ik had een tijdje terug het idee om 2 kleine w-bins te maken maar ik heb ze gehoord en bevielen me toch niet zo goed. nou ben ik van plan om een andere kast te maken aan de hand van de tekening op pb audio https://www.pbaudio.nl/techcorner/sh...tion.asp?id=21 . Ik kwam op deze kast aan de hand van het topic "Bouwtekening RCF ESW 1018". Nou heb ik toch nog een paar kleine vraagjes.
    - kan ik hiervoor ook een eminence sigma pro 18 voor gebruiken (ken iemand die ze nog heeft liggen).
    - Er staat bij te tekening "de kast moet aan de binnenzijde voorzien worden van verstevigingen". Hoe kan ik dit het beste doen, met behulp van dwarsbalkjes tegen de zijden van de kast ofzo ??

en misschien de ervaringen van mensen met deze kast, al had ik al behoorlijk goede reacties gelezen.

Maar ik heb Denon (en hoe)
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Erg leuke kastjes, als je dit topic nou een paar dagen eerder had gepost had ik een paar fotootjs kunenn nemen van de binnenkant, had er namelijk 4 uit mekaar liggen om te lakken. De verstevigingen zijn smalle stroken berken multiplex die 90° op de achterkant en zijkanten(dacht ik ) zitten. Achterkant weet ik heel zeker dat er 2 stroken zitten, gelijk doorlopend met de tussenschotjes van de basstunnels vanonder.

Greetzzz,
    Tom
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Merijndj
      • Mar 2001
      • 660

Hallo Mr Dj,

Als ik jou was zou ik de 18pzb46 van B&C erin zetten omdat die kasten om die luidsprekers zijn gebouwd/geoptimaliseerd, deze luidsprekers kosten ongeveer: E239.--

Als je ze zou willen kopen dan zou dat kunnen bij p&b audio zelf (ff meeltje sturen en ze kunnen je alle info geven die je maar wilt).

groet,

MerijnDJ

Comment

• Mr Dj
        • Jan 2002
        • 836

eh, dat van die verstevigingen volg ik niet helemaal.....kun je het misschien uittekenen (als je daar zin in hebt anders even goede vrienden)
        Of misschien iemand anders ??

Oh ja en handvaten....die kan ik er denk ik ook gewoon inbouwen (grote) in de zijkanten, of hindert dit de klank (lijkt me niet het geval maarja)
        Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

Working...