Welke Limiter van Behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Pino hoe kan ik de ultramizer het beste in mijn systeem plaatsen?

Mijn situatie is nu zo. Soundcraft Spirit F1 mengtafel. Op de insert een equalizer. op de aux 1 mijn licht signaal, en op mijn masters out de de ElectroVoice Q44 versterker.

Kan ik de UltraMizer zetten tussen de masters out vd mengtafel en de versterker?

Maar ik heb FutureLight en ElectroVoice

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

Zo zou ik het wel doen ja..

Maar wij hebben geen LEM meer, bezoek de site
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Pino
        • Jul 2002
        • 390

Ja inderdaad,
        dat is de beste aansluiting voor jouw doeleinden.
        Mocht je dan uiteindelijk toch nog te veel ruis hebben naar je zin probeer dan het volgende:
        -verwissel de EQ met de Ultramizer, dus ultra op de inserts en EQ aan de master out.
        -stel de EQ in op de accoustiek van de zaal
        -stel nu de max out van de Ultramizer in zodat de versterkers niet gaan klippen, met de masterschuif maximaal open.
        Dit zou als resultaat een veilige uitsturing moeten geven met daarbij het voordeel dat je vóór je begint met je drive inn achtergrond muziek kan spelen , gewoon door je masterschuif lager te zetten. Hierdoor zakt uiteindelijk ook je ruisniveau omdat je meer signaal in de ultramizer instuurt via de inserts.
        Groeten,
        Pino

Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• Pino
          • Jul 2002
          • 390

Oh ja,
          niet vergeten achteraan op het toestel het juiste ingangsniveau te kiezen door middel van 2 knopjes.
          Ik denk voor jou het beste + 4 dBu , omdat je met professioneel materiaal werkt.
          Nogmaals groeten,
          Pino

Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

Working...