TIP tot aanschaf Ultracurve DSP8024

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

citaat:Geplaatst door esound

Effe over dat programmatje van behringer heb het ook geprobeerd onder xp maar kreeg hem niet aan de praat zeurde telkens dat de midi poort niet kon vinden heb toen behringer gemaild en gevraagt wat nou het probleem is. Kreeg als antwoord dat hij niet onder xp werkt alleen onder win98 en 2000. Vindt dit wel slordig. Maar goed voor de rest ben ik tevreden over de dsp8024 werkt goed.
    Ja, da's wel jammer, maar het is immers een apparaat dat niet meer in productie is. En aangezien alles bij Behringer er op gericht is zoveel mogelijk apparaat voor zo min mogelijk geld te bieden is zoiets wel te verwachten.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Bass_en_Co
      • May 2005
      • 87

citaat:Geplaatst door sparky

citaat:Geplaatst door esound

Effe over dat programmatje van behringer heb het ook geprobeerd onder xp maar kreeg hem niet aan de praat zeurde telkens dat de midi poort niet kon vinden heb toen behringer gemaild en gevraagt wat nou het probleem is. Kreeg als antwoord dat hij niet onder xp werkt alleen onder win98 en 2000. Vindt dit wel slordig. Maar goed voor de rest ben ik tevreden over de dsp8024 werkt goed.
      Ja, da's wel jammer, maar het is immers een apparaat dat niet meer in productie is. En aangezien alles bij Behringer er op gericht is zoveel mogelijk apparaat voor zo min mogelijk geld te bieden is zoiets wel te verwachten.
      Hey allemaal,

ik gebruik de DSP8024 een jaar of 2, nou ja ik heb hem ruim 2 jaar geleden aangeschaft, maar ik ben ongeveer 1,5 jaar zowat inactief geweest in dit vakgebied. Ik heb na schatting maar 25% van de functies gebruikt. Over het algemeen heel tevreden, behalve als de EQ aan hebt staan en je wilt nog bepaalde settings wat aanpassen dan valt je EQ uit. Nu zag net wel dat hier mogelijk een hold functie voor is?
      [CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]

Comment

• Dikke Foaf
        • May 2003
        • 618

Vind die prijs nogal duur, wetende dat de deq2496 289€ kost (http://www.thomann.de/thoiw7_behring..._prodinfo.html)

Heb ook de 8024 op zich weinig mis mee.
        De eq reageert vrij traag indien je de knop ingedrukt houdt, dit omdat hij bij elke stap v/d 'fader' de response curve aanpast. Je kan de 'fader' ook snel bewegen dmv up en down tegelijk in te drukken, nadeel hiervan is dat de response pas berekend wordt nadat je de knoppen los laat. Moeilijk om even snel te eq-en dus.
        Heb het hier al via MIDI aangestuurd alleen is die interface nogal veel op de look gemaakt ipv op functionaliteit..

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

wegens tijdsoverschrijding maar eerst een lockje.
          topic is van 2002....

Comment

Working...