Beste draadloze mic

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roland
    • Jan 2001
    • 480

Die Sennheiser 5000 is echt top.
    Heb zelf een paar van de 500 serie. Dingen gaan echt ver, met nog goede kwaliteit.

Tevens is de batterij indicatie ook echt een pré.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

O, en voor ik het vergeet....Sennheiser werkt ook zonder problemen op gewone batterijen...Het hoeven niet percee alkaline batterijen te zijn..

Olaf, Duffhuës Edit Company.
      Heesch.

I'm almost the best...but i must kill first the rest..
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

Altijd ProCells nemen, heel kleine kans op drop-outs...

mvg,

Stijn Vanstiphout,
        SVD, Klank & Licht & LVL Audio-Visueel
        België

Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN

Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Tiemen
          • Dec 2001
          • 944

Alkaline batterijen zijn altijd aan te raden...Bij oplaadbare zal je een potse daling hebben van spanning en mic zal direct uitvallen. Bij alkaline zal de spanning maar zachtjes dalen op z'n einde, en daarom is het beter alkaline te gebruiken!

Tiemen

Comment

• Roland
            • Jan 2001
            • 480

Ik heb liever dat die uitschakeld, want bij te lage spanningen begint een microfoon te kraken, en dat wil ik al helemaal niet hebben. Moet gewoon op tijd je batterij/accu verwisselen.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Sorry hoor..ik haal alleen ff iets aan wat ik van een van de ontwerpers heb van Sennheiser...Die zegt dus dat het niets uitmaakt wat voor batterij je gebruikt..Aangezien het feit dat een Sennheiser op een lagere spanning werkt...

Olaf, Duffhuës Edit Company.
              Heesch.

I'm almost the best...but i must kill first the rest..
              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Tiemen
                • Dec 2001
                • 944

Sorry hoor, ten eerste is het de bedoeling dat je als je het lichtje van "low battery" of whatever ziet branden dat je nog effe tijd hebt om hem te vervangen, en dat ie niet direct uitvalt. Ten tweede, kan misschien wel dat ie op lagere spanning werkt. Maar bij oplaadbare batterijen zal ie direct naar een heel lage spanning gaan (+-0), bij alkaline zal die daling geleidelijk zijn, en zal je dus nog tijd hebben om de batterij te vervangen.

Tiemen

Comment

Working...