dbx driverack PA

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjoerd
    • Apr 2004
    • 341

lijkt mee een beetje de omgekeerde wereld... In de praktijk heb ik er niet zo veel last mee, gewoon eerst je versterkers uitzetten. Meestal plak ik de power knop gewoon vast, probleem opgelost.

Comment

• Koen van der K
      • Aug 2005
      • 1146

Originally posted by sjoerd
      lijkt mee een beetje de omgekeerde wereld... In de praktijk heb ik er niet zo veel last mee, gewoon eerst je versterkers uitzetten. Meestal plak ik de power knop gewoon vast, probleem opgelost.
      Ha Sjoerd, als je een beetje het topic hebt gevolgd is dit niet wat hier wordt bedoeld; als een grapjas de netspanning van je rack (incl. dbx) schakelt heb je gewoon een erg harde knal uit je systeem ... dan helpt afplakken / doorsolderen van je powersw. ook niet.

Groeten !
      Meer is minder, minder is meer

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

klein ups-je? en de powerknop vastplakken natuurlijk
        knoppen en waarden :)

Comment

• subbass
          • Sep 2006
          • 78

Bekijk ook eens de Xilica DCP3060 processor, speelt naar mijn mening beter dan de DBX'jes

Comment

• sjoerd
            • Apr 2004
            • 341

Originally posted by Koen van der K
            Ha Sjoerd, als je een beetje het topic hebt gevolgd is dit niet wat hier wordt bedoeld; als een grapjas de netspanning van je rack (incl. dbx) schakelt heb je gewoon een erg harde knal uit je systeem ... dan helpt afplakken / doorsolderen van je powersw. ook niet.

Groeten !
            Koen, Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. (had t topic wel gelezen hoor) Maar dat is me gelukkig nog niet overkomen, al vraag ik me wel of de versterkers dan ook niet al uitgeschakelt zijn. maar dat moet ik misschien maar eens proberen

Comment

Working...