Optonica versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Optonica versterker

Ha, ik heb hier een versterker staan van Optonica, is heb geen idee of iemand het merk kent maar het probleem is dat ik tijdens een feest ergens een aardlek had en toen is die versterker uitgegaan... dus nu zei me pa als je een schema van die versterker heb wil ik hem wel repareren... maar nu dus.. hoe kom ik aan een schema voor dit ding??
    heeft Optonica een website of een contact persoon ofzo iets? het is een SM-3639

greeetzzz Iko

• Top Gun
    • Apr 2002
    • 30

Maken die ook PA versterkers? Of is het een hifi-ampje?
    Ik heb wel van het merk gehoord, maar dan alleen van hifi-systemen: cd-spelers, cassettedecks, hifi-amps, tuners, etc.

Comment

• -Bart-
      • May 2001
      • 827

Volgens mij is het een gewoon huis tuin en keuken ampje.
      Maar als echt de aardlek eruit vliegt, heb je helemaal niks aan een schema. Dan zit het ergens in :
      netsnoer zekeringhouder schakelaar trafo interne bedrading.

Oh en als je aardlek niet helemaal lekker is, kan ie allergisch zijn voor nare inschakelstromen, check dat dus eerst.

B.Sliggers
      <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• Iko
        • Feb 2002
        • 766

Vader: Als je het gewicht voelt is het niet een gewoon huis tuin en keuken ampje.. maar zo simpel als jij het uitleg zit het denk ik niet.. dat heb ik allemaal al gemeten enz.

Comment

• -Bart-
          • May 2001
          • 827

Toch denk ik dat, als de aarlek er uit vliegt, het probleem in het primaire gedeelte moet zitten. De rest moet galvanisch gescheiden zijn. Welk type de versterker ook is.

B.Sliggers
          <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

Working...