AKG

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

AKG

Hoi,
    We (Ik en mijn baas) waren nog eens de kisten met oude rotzooi aan het doorspitten en kwamen deze microfoon tegen de AKG D330BT, Nou deed hij die weg en ik heb hem maar mee genomen.

Nou is mijn vraag: Zijn die dingen wat waard, zijn er al erg oud en heeft iemand er vervaring mee. Of kan ik dat ding het beste gewoon meteen in het kanaal gooien en geen rommel bewaren.

Maar ik heb Denon (en hoe)
  • Triple S
    • Sep 2000
    • 808

Als 'ie nog functioneert zou ik hem maar bewaren, je weet nooit waar het nog goed voor kan zijn...

Verder heb ik geen idee wat zo'n ding nog waard is...

Don't call me DJ!
    Don\'t call me DJ!

Comment

• Disco Service Apeldoorn
      • Nov 2000
      • 299

Nieuw ooit ronde de Fl 685,- ex btw geweest ( in de 80-is )

Wordt nog zeer veel in rusland gebruikt.

Ziet er wat ouderwets uit maar verder prima.

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

Als dat zo'n zilveren is met ingebouwde filters dan heb je een mooie microfoon in handen. Je ziet ze overal opduiken en helaas zijn de meeste zwaar misbruikt.

In goede staat klinkt hij verstaanbaarder en gelijkmatiger dan een SM58 maar wel een stuk dunner. Slissende of ongetrainde vocalisten vinden het dan ook meestal helemaal niks. Een goede vrouwenstem in een intieme ballad met een leuke hall-galm erover klinkt echter vreselijk lekker

Ik heb er overigens ook nog eens een misbruikt bij een opname als highhat microfoon wat een prettig resultaat opleverde. Bij een gitaarversterker klinkt ie k*t. Veel te netjes en dun.

lekker belangrijk!
        lekker belangrijk!

Comment

• Mr Dj
          • Jan 2002
          • 836

Hij is nog wel in zeeer goede staat, nog geen krasje erop, heeft altijd in schuim gezeten.

Misschien zet ik hem nog wel ooit in een vitrine, samen met een mengtafel van mij van 30 jaar oud

Comment

• Mr Dj
            • Jan 2002
            • 836

het is er trouwens zo een met instelbare filter ja

Comment

Working...