Soundtech A300

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trail
    • Mar 2002
    • 25

Soundtech A300

Ik zoek een goedkoop adresje om mijn soundtech a300 versterker te laten repareren..

Ik weet dat een hoop mensen dat moeten kunnen, ik geloof dat de eerste de beste die electro techniek genoten heeft dat kan.. vroeger kende ik veel mensen die zeiden zelf versterkers te maken.. en ook zijn al die mensen ooit begonnen met zelf radio's uit elkaar te halen enzo.. nu heb ik er zoeen nodig en kan ik ze niet meer vinden in mijn kennissen kring

Ik zoek dus zo'n hobbyist in de buurt van Rotterdam die dat voor mij wil regelen.

Ik heb twee soundtechs, ik heb de kapotte die jaren geleden gerepareerd zou zijn en sindsdien nooit gebruikt was net open gemaakt en tot mijn grote verbazing waren de schroeven al/nog los, toen ik het deksel eraf haalde zag ik dat er in gesoldeerd was.. bruggetjes gemaakt met een print plaat stekker erop die verder nergens op aangesloten was.. ik kan ook geen 'stopkontakt' vinden voor die los liggende stekker.. zeer vaag allemaal... er is duidelijk in geknutseld (/geprutst?)..

Als ik er geluid input op zet slaan de leds nieteens uit.. maar het gaat mij totaal boven mijn pet.. als ik nou wat zwarts (opgeblazen) had gezien had ik het wel kunnen vervangen.. maar nu moet ik gaan meten enzo en ik zou niet weten wat ik moest meten hahaha en dan die rare zelfgemaakte bruggen nog... vreemde zaak.. helaas pindakaas..

Dus wie kan dit regelen ?

Met vriendelijke groet,
    Trail.

----
    Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker.
    ----
    Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker.
  • Powerlight TD
    • Jan 2002
    • 111

Ik zou je vast en zeker kunnen helpen.
    Alleen helaas ( voor jou ) woon ik in Emmen (dr.) en is dus de afstand te groot.
    Er zal vast iemand zijn die dit probleempje op kan lossen bij jou in de buurt.
    Of iemand anders op dit forum.....suc6 ermee!!!

Don't try that at home...

Michel Tenhage
    Techniek & Realisatie

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Je kan hem naar ons brengen....wij hebben vroeger in dat Soundtech gehandeld...En we hebben er eigenlijk noit elende mee gehad, we hebben er zelfs 2 in de verhuur...Maar 3 weken terug kwam er toch 1 terug..na 6 jaar....die was niet meer te fixen.En de importeur van dat spul bestaat niet meer.!! FF een advies: repareren en opruimen!!

Olaf, Duffhuës Edit Company.
      Heesch.

I'm almost the best...but i must kill first the rest..
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Trail
        • Mar 2002
        • 25

Oei oei oei.. allbei klinken jullie ver weg ;(

Ik weet nieteens waar Heesch ligt.. maar zal dus niet om de hoek zijn... Ik heb geen eigen vervoer ;(

Maar ik heb je een emailtje gestuurd Olaf..

Bedankt voor jullie reacties.. ik hoop op meer reacties van mensen die wat dichterbij wonen/werken..

Gegroet,
        Trail.

----
        ----

Comment

Working...