StudioLive Series III Digital Mixers
Collapse
X
-
-
Van bedienings gemak gesproken. Ik zie dat bij de meeste mengtafels nu de controllers links zitten, terwijl ik als rechtshandige altijd met men rechterhand gebruik. Gebruiken jullie dan je links hand? Zelfde voor de faders, gebruikt ik ook meestal rechts en niet links.
Comment
-
Moet zeggen dat ik dat het enige nadeel van mijn GLD setje vind. Het scherm zit daar rechts naast alle knoppen. Terwijl ik in automatische modus, meestal met rechts naar de knoppen grijp, en dan dus merk dat ik het scherm niet meer zie....Comment
-
Inderdaad, nog nooit bij stil gestaan eigenlijk. Maar bij GLD heb je ook een soort "Multi functie draaiknop" waarmee je al wat je aanraakt op je scherm kan bedienen en deze knop zit rechts :-)Last edited by Tofke78; 01-11-16, 15:17.Comment
-
Het enige wat ik denk waar nog een beetje vernieuwing in zit is het maken van een muzikanten digitale mengtafel, bedoelt om creatief mee te zijn. Met vb. de ingebouwde gitaar amp simulaties, octavers, vocal harmony, looper,... en dan ook liefst met geintegreerde koptelefoon amps. Boss heeft zo een compacte repetitie mixer digitaal, maar is niet zo uitgebreid. Als kleine muziekband zou het dan handig zijn dat je niet zoveel losse apparatuur nodig hebt maar dat alles centraal in de mengtafel komt en de bediening kan dan nog steeds via de webapps.Comment
-
Yamaha maar vooral Roland zouden gemakkelijk zou een muzikanten mengtafel kunnen maken. Misschien nog eens een mailtje sturen met de nieuwe ideeën :-)
Wat er ook wel vernieuwend zou zijn is dat je een input kanaal kan gebruiken om vb een geluid te triggeren. Vb kickgeluid + dan een sample.
Nog ideeën?Comment
Comment