Monitoren toetsenist Doe-Maar Pinkpop 2016

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Originally posted by Robert H
    Ik kan me als monitormixer/muzikant echt niet voorstellen waarom je vandaag de dag nog zonder inear zou willen spelen.
    Om te beginnen: als je geen 3K investeert klinken die dingen echt redelijk waardeloos. Prop voor de gein eens een paar standaardoortjes die elke grote verhuurder meegeeft in je oren, was een hele gewaarwording toen ik dat deed, had het niet verwacht.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Een goeie band speelt met slechts 1 monitor: bij de zanger.
      Ray Charles heb ik ook nog mogen zien in Montreux Jazz festival. Inderdaad stereokoppeltje voor de blazersectie, kick snare overhead bij drum, 1 solo mic 2 voor de piano, en 2 mics voor de zangeressen. Klaar.

Comment

• Robert H
        • Jan 2006
        • 378

Originally posted by renevanh
        Om te beginnen: als je geen 3K investeert klinken die dingen echt redelijk waardeloos.
        3000 euro? Afhankelijk van je wensen en gevoeligheid voor marketing-gelul ("6-weg met 12 drivers en vijf ambience kanalen per oortje is het beste") kost een set goede oortjes tussen de 500-1000 euro. Waar wil jij de rest aan uitgeven?

Comment

• jadjong
          • Oct 2003
          • 654

3000 euro? Afhankelijk van je wensen en gevoeligheid voor marketing-gelul ("6-weg met 12 drivers en vijf ambience kanalen per oortje is het beste") kost een set goede oortjes tussen de 500-1000 euro. Waar wil jij de rest aan uitgeven?
          Draadloze kabel van Shure.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Koop eens een paar setjes PSM1000's, combiner, vlaggen, rackje, lades voor de receivers en vlaggen en dan nog de in-ears zelf... Dan is € 3000,- misschien iets overdreven maar het tikt wel lekker aan hoor.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...