Coaxiale 12" monitors

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Nog andere tips ?
    liefst non powered coax, maar dat lijkt er niet zo veel te zijn. Dus ook powered coax is een optie, evenals non powered 12" & hoorn

Comment

• Big Bang
      • Apr 2008
      • 652

Vooropgesteld dat ik ze nooit naast een andere monitor gehoord heb, maar AMX_Pete heeft een stel SoundProjects X-tenders liggen waar ik toch elke keer blij van wordt als ik ze tegen kom.

Zou ik ze blindelings aanraden? Nee, daar ken ik ze niet goed genoeg voor, tevens weet ik de prijzen zo niet. Ik zou je wel aanraden om ze mee te nemen in je vergelijk, ook omdat ze voor powered monitors redelijk idiotproof zijn (geen knoppen op de monitor en connectoren buiten bereik).
      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• jakkes72
        • Dec 2003
        • 1015

aanbod staat nog steeds....

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Originally posted by Big Bang
          Vooropgesteld dat ik ze nooit naast een andere monitor gehoord heb, maar AMX_Pete heeft een stel SoundProjects X-tenders liggen waar ik toch elke keer blij van wordt als ik ze tegen kom.

Zou ik ze blindelings aanraden? Nee, daar ken ik ze niet goed genoeg voor, tevens weet ik de prijzen zo niet. Ik zou je wel aanraden om ze mee te nemen in je vergelijk, ook omdat ze voor powered monitors redelijk idiotproof zijn (geen knoppen op de monitor en connectoren buiten bereik).
          Ik ben bekend met de Xtender van Sound Projects. Vind het geen super kasten, zijn 15", en een stuk duurder dan het gegeven budget ook.

Comment

• jakkes72
            • Dec 2003
            • 1015

'k weet niet of je facebookt, maar in deze groep staan een aantal Radian microwedge 12" rmw1122
            Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

Comment

• LVG
              • Jul 2011
              • 152

Originally posted by MarkRombouts
              Nog andere tips ?
              liefst non powered coax, maar dat lijkt er niet zo veel te zijn. Dus ook powered coax is een optie, evenals non powered 12" & hoorn
              rcf nx 12 sma is 12 inch coax. Erg compact, licht en goed klinkend
              En voorzowel kleine als grote podia geschikt. Leuke is dat deze ook nog op statief kan waardoor je hem bijvoorbeeld ook nog als spraaksetje of dergelijke kan inzetten.

Comment

Working...