Op zoek naar een nieuw actief top set
Collapse
X
-
-
leuk, ik heb BA 2 jaar geleden al gehoord, toen ik nog bij RCF werkte.
maar even ietsje off topic, ik was gisteren in Belgiƫ bij Audio Focus ( om mijn wereld nog verder te laten opengaan) en daar was een AB test tussen L'Acoustics Kara en het Audio Focus Ares line array.
dat viel niet tegen, die Ares is zeker te vergelijken met de kara.
ook de dubbel 18 inch subs klonken goed,
keurig netjes Powersoft modules erin( die kosten dus ook niet de hoofdprijs blijkt wel) , goed afgewerkt, rigging prima voor elkaar en dan voor een derde van de L'Acoustics prijs ??
Er waren nog 2 techs met me mee die dezelfde ervaring hadden.
als je niets met rider geneuzel te maken hebt is dit echt een leuk product.
made in belgium ook nog
er zitten ook wat kleinere actieve speakers in het pakket dus wellicht is dat iets voor de topic starter om naar te kijken.
de vertegenwoordiger zou binnenkort ook Nederland gaan bezoeken dus we gaan het horen..Comment
-
Beste vrienden ik heb mijn keuze gemaakt en het wordt de QSC K 12 en de elektrovoice is ELX 118 P nu is mijn vraag ik ga 1 sub gebruiken. Dus hoe moet ik deze aansluiten vanaf mijn mengpaneel alvast bedankt voor alle adviesComment
-
Ik gebruik voorlopig mijn powermate nog even van dynacord voor ik overstap naar cms 600. Maar vanaf de main output ga ik dus naar de sub kast en die lus ik door naar de top maar dan heb ik dus alleen links of rechts en dan moet ik natuurlijk nog die andere kant pakken vandaar mijn vraag. Hier heb ik verder helemaal geen ervaring mee kan ik eventueel de twee toppen doorlussen met elkaar?Comment

Comment