Aanschaffen geluidsset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Originally posted by MusicXtra
    Frederic, het is inmiddels algemeen bekend dat je allergisch bent voor alles wat met Brooklyn-Audio te maken heeft, ondanks dat je het zelf nooit hebt beluisterd, dat.
    Wanneer iemand de naam alleen noemt kom jij in actie, wat dat betreft lijk je op een deurbel, druk erop en hij gaat af.
    Volgens mij is het aan J&H om te bepalen wat er wel en niet is toegestaan en hebben zij al meermalen aangegeven dat wat ik doe gewoon legitiem is.
    Dat jij je hieraan stoort is je goed recht, dat je iedere keer weer zo nodig moet reageren op posts waarin Brooklyn-Audio of een subtiele verwijzing naar Brooklyn-Audio voorkomt is op z'n zachtst uitgedrukt uiterst irritant en geeft aan dat je het beleid van J&H in deze totaal niet respecteert.
    Ik heb aan niets een allergie (uitgenomen carnaval). Ook niet aan BA.
    Ik stoor me wel aan mensen die niet antwoorden aan de gestelde vraag, en telkens ads plaatsen. D
    aar heeft niemand iets aan op een medium die op de eerste plaats dient om gedachten uit te wisselen, bij te leren en inhoudelijk in debat te gaan.

Comment

• henkieshap
      • Dec 2014
      • 19

Over de vergunning hoeven jullie je geen zorgen te maken, vroeg alleen jullie mening over de geluidsset

En bedankt voor de zinnige discussie

Comment

• timmetje
        • Dec 2012
        • 424

Ik had je al eerder in het topic een inhoudelijke vraag gesteld over de Mackie set. Voor zover ik weet zijn deze powered namelijk, en heb je er dus geen versterkers bij nodig.

Andere vraag: hoe groot is je kennis over professionele geluidssystemen? Je budget doet vermoeden dat je wel aardig weet wat je moet zoeken namelijk.
        Tim

Comment

• henkieshap
          • Dec 2014
          • 19

Originally posted by timmetje
          Ik had je al eerder in het topic een inhoudelijke vraag gesteld over de Mackie set. Voor zover ik weet zijn deze powered namelijk, en heb je er dus geen versterkers bij nodig.

Andere vraag: hoe groot is je kennis over professionele geluidssystemen? Je budget doet vermoeden dat je wel aardig weet wat je moet zoeken namelijk.
          Nou mijn kennis betreffende professionele geluidssystemen is ongeveer gelijk aan 0. Ik ken natuurlijk wel wat merken en series, maar daar houdt het een heel eind mee op.

Comment

• timmetje
            • Dec 2012
            • 424

Is het dan niet zinvol om je eerst eens een beetje in te lezen in die wereld voor je 40.000 zuurverdiende euro's gaat neerleggen?

Als iemand jou namelijk een powered set met versterkers verkoopt zit je met een zooi versterkers waar je niets aan hebt...

(En ja: ik weet dat het nog steeds niets zegt over de Mackie set an sich, maar een beetje basiskennis is erg zinvol als je zoveel geld gaat uitgeven.)
            Tim

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

Originally posted by henkieshap
              Ja dat is ook wel weer zo, hou het maar op <€40.000,-
              Beetje eigenaardig getal als je dan die Mackieset als voorbeeld houdt.
              Met dat bedrag kun je zeker 5 van die Mackie fusionsets kopen tweedehands.

Comment

• henkieshap
                • Dec 2014
                • 19

Hoe minder centen we uit hoeven geven des te beter natuurlijk, die 40000 euro is gewoon de limiet.

Was gewoon benieuwd wat jullie mening is over die mackie-set, kregen hem namelijk aangeboden voor een prikkie

Comment

• kvdb013
                  • Nov 2010
                  • 337

Is het dan misschien wijs naar de desbetreffende set te gaan luisteren en zelf beoordelen of deze set lekker klinkt, misschien dat je voor de muziekstijl die je eerder vermeld hebt toch nog wel wat subs bij moet hebben.
                  Ga eens luisteren naar verschillende sets en vergelijk de klank/output!
                  BA schijnt het ook goed te doen op de markt van vandaag
                  Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• henkieshap
                    • Dec 2014
                    • 19

Gaan we ook zeker doen, maar dacht misschien dat de deskundige al iets meer weten over de set

Comment

• Sound2000
                      • Feb 2005
                      • 33

Ik heb jaaaaren geleden met een mackie fusion set gewerkt, het is zeker niet verkeerd, maar wel sterk verouderd zoals veel van de oudere (lees zwaardere) sets zijn.
                      Overigens vind ik het erg leuk dat je een bedrag van 40 k hebt genoemd, ik denk dat je mailbox wel volgespammed zal zijn door alle forum verkopers .

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by frederic
                        Ik heb aan niets een allergie (uitgenomen carnaval). Ook niet aan BA.
                        Ik stoor me wel aan mensen die niet antwoorden aan de gestelde vraag, en telkens ads plaatsen. D
                        aar heeft niemand iets aan op een medium die op de eerste plaats dient om gedachten uit te wisselen, bij te leren en inhoudelijk in debat te gaan.
                        Nee, Frederic, wanneer ik of een ander forumlid de Prospect set had aanbevolen was je er ook negatief op ingegaan. Ga nu dus niet roomser worden als de paus, lees je eigen reacties maar eens terug over de afgelopen maanden.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• desolation
                          • Jun 2012
                          • 706

40.000EUR en dan Mackie gaan kopen lijkt me toch niet echt de beste keuze

Brooklyn Audio kan ik je warm aanbevelen, maar ook de VP-reeks van JBL kan je eens naar kijken.
                          Als passief een optie is, TW Audio T24N toppen met B30 & BSX subs is ook een beul van een stacksysteem.

Comment

• Outline
                            • Feb 2006
                            • 1434

Of de Stium van AD Systems met bijbehorende subs of een C7-set van d&b. Voor €40.000,- kun je genoeg leuks kopen!

Wat betreft TW Audio: Heel mooi merk maar koop het aub via de Belgische importeur, Peter vanhove op dit forum. Vertrouw mij maar op mijn blauwe ogen wat betreft deze uitspraak.
                            Last edited by Outline; 25-12-14, 13:08.

Comment

• Sound2000
                              • Feb 2005
                              • 33

Originally posted by Outline
                              Of de Stium van AD Systems met bijbehorende subs.
                              AD systems komt tegenwoordig rechtstreeks uit Duitsland, dus dat scheelt jullie iig de btw voorschieten..
                              En prijs kwaliteit is super..

Comment

• henkieshap
                                • Dec 2014
                                • 19

Mannen,

We hebben nog steeds niks gekocht, maar nu heeft een vriend een aanbieding gekregen van een setje eaw kf750 en eaw sb1001. Volgensmij 4x kf750 en 10x1001's
                                Is dit setje in jullie ogen beter dan het mackie setje? Graag niet naar de prijs kijken, alleen de kwaliteit van beide setten

Groet

Comment

Working...