Behringer of t.amp?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JWZ
    • Jan 2008
    • 6

Behringer of t.amp?

Hallo allemaal,

voor een drive in show ben ik op zoek naar een 4-kanaals versterker. Deze zal worden gebruikt voor monitoren of voor een kleinere front voor de wat minder grote locaties.

Ik ik twijfel nu tussen de behringer inuke nu4-6000 en de t.amp tsa 4-700. Welke zouden jullie mij adviseren?
  • showband
    • May 2001
    • 4516

de behringer ken ik niet. De tsa 4-700 wel. Die werkt goed maar mist veel beveiligingen.
    Hij is dus goed uit te fikken bij ruw gebruik. Niet verhuurbaar aan derden dus. Wel bruikbaar als je er voorzichtig mee om gaat. Een euvel wat meer goedkope amps hebben.
    lekker belangrijk!

Comment

• speakertech

• Jan 2008
      • 1698

Originally posted by showband
      de behringer ken ik niet. De tsa 4-700 wel. Die werkt goed maar mist veel beveiligingen.
      Hij is dus goed uit te fikken bij ruw gebruik. Niet verhuurbaar aan derden dus. Wel bruikbaar als je er voorzichtig mee om gaat. Een euvel wat meer goedkope amps hebben.
      Een klant van me doet juist zijn vierkanaals versterkers weg. (RAM-audio). Om de simpele reden, dat die maar één voeding hebben. Gaat er een eindtrap de mist in, ben je gelijk vier kanalen kwijt, in zijn geval de complete monitoring.
      Bij twee stereo eindtrappen, blijft de helft werken en als de resterende versterker het toelaat kun je de uitgevallen monitors ook nog daarop aansluiten. Niet ideaal, maar beter dan geen monitors.

Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4516

mee eens.
        twee iNukes die wat kleiner zijn lijkt mij veiliger in gebruik.
        voor het gewicht hoef je het niet te laten....
        lekker belangrijk!

Comment

Working...