Glastonburry 2014: The days after......

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Glastonburry 2014: The days after......

Als woorden te kort schieten,
    spreekt de camera.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2674781/Glastonbury-Festival-clean-begins-800-man-litter-team-magnetic-tractors-sweep-site.html

grtz

Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

Wat een gedoe, hier rijdt er iemand rondjes met een oversized stofzuiger achter z'n traktor en is voor het eten weer thuis.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Dolly Parton schijnt haar BH verloren te hebben daar op het terrein.

Comment

• Podium Verhuur
        • Mar 2012
        • 480

Originally posted by jadjong
        Wat een gedoe, hier rijdt er iemand rondjes met een oversized stofzuiger achter z'n traktor en is voor het eten weer thuis.
        Wordt lastig recyclen dan. Iets wat men daar wel doet. Ook wilde men dit jaar goed opletten dat er geen haringen in de grond achterbleven, vorig jaar zijn er wat dieren hierdoor overleden.

Parkpop wordt trouwens ook gewoon met de hand gedaan.

Comment

• VrijeVogel
          • Nov 2013
          • 107

Bij elkaar harken, opscheppen en afvoeren.
          Sorteren kost meer dan het oplevert, maar je kan als je wilt alles over een lange lopende band doen en daar 20 pikkers aan zetten....

Comment

• Podium Verhuur
            • Mar 2012
            • 480

Goedkoper dan uitbesteden aan vrijwilligers kan haast niet. Scheelt weer het inhuren van deze apparaten, diesel en personeel...

Daarnaast betwijfel ik of je met dit soort dingen, de zooi uit de modder kan halen.

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

De tijd dat vrijwilligers staan aan te schuiven om dit soort werk te doen, is al een eeuwigheid geleden.
              Wij gebruiken gewoon 2 bladblazers op benzine.
              De troep samen blazen en dan in containers scheppen.

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4524

parkpop had vroeger een actie dat mensen parkpop-zakken konden ophalen en per 10 ingeleverde zakken kreeg je een festivalshirt.

alle vacantievierende jeugd uit de wijken er omheen stonden de volgende morgen als een gek zo veel mogelijk rommel op te ruimen voor een stapel Tshirts.

ah, dat waren nog eens tijden. Juttersactie heette dat.

Last edited by showband; 02-07-14, 16:24.
                lekker belangrijk!

Comment

• bones2001
                  • Aug 2003
                  • 741

Originally posted by showband
                  parkpop had vroeger een actie dat mensen parkpop-zakken konden ophalen en per 10 ingeleverde zakken kreeg je een festivalshirt.

alle vacantievierende jeugd uit de wijken er omheen stonden de volgende morgen als een gek zo veel mogelijk rommel op te ruimen voor een stapel Tshirts.

ah, dat waren nog eens tijden. Juttersactie heette dat.
                  Ik kan me ook een Parkpop editie herinneren waar de sponsor ( Camel sigaretten ) bij de ingang plastic zakken uitdeelde,die je gevuld met rommel kon inleveren en daar dan 2,50 gulden voor kreeg.
                  Bleef toen dus erg weinig troep achter !!
                  Mixen is net als schilderen.
                  Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Originally posted by jadjong
                    Daarmee trek je geen plastic zakken uit de modder hoor, als de door de foto's kijkt blijkt wel dat je daar aan een stofzuiger erg weinig gaat hebben.

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• DJ Antoon
                      • May 2005
                      • 1681

Originally posted by bones2001
                      Ik kan me ook een Parkpop editie herinneren waar de sponsor ( Camel sigaretten ) bij de ingang plastic zakken uitdeelde,die je gevuld met rommel kon inleveren en daar dan 2,50 gulden voor kreeg.
                      Bleef toen dus erg weinig troep achter !!
                      Voor 2,50 of al is het meer, veel jeugd lacht je tegenwoordig gewoon uit. Vroeger waren we blij als je mee op klus mocht, en als je dan wat kreeg was dat meegenomen. Nu is de allereerste vraag...
                      Ik word misschien oud.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by DJ Antoon
                        Ik word misschien oud.
                        Ja, je wordt oud, voor € 2,50- kunnen ze nog niet eens een Iphone of spelcomputer kopen en die krijgen ze toch al van paps en mams.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJ Antoon
                          • May 2005
                          • 1681

Originally posted by MusicXtra
                          Ja, je wordt oud, voor € 2,50- kunnen ze nog niet eens een Iphone of spelcomputer kopen en die krijgen ze toch al van paps en mams.
                          Tegen mij zeiden ze vroeger: Dan moet je er maar voor sparen... Tja nu moet alles meteen. (Er zijn natuurlijk uitzonderingen, al vind ik ze niet) Ik denk dat de crisis voor velen toch te kort geduurd heeft.

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Luxe goederen wordt als eerste levensbehoefte gezien, je kunt tegenwoordig als tiener toch niet meer zonder die telefoon?
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• qvt
                              • Oct 2009
                              • 721

Voor haringen en andere metalen delen rijden ze rond met magneetplaten, overige zooi kunnen ze inderdaad opzuigen maar vanwege het recycling verhaal doen ze dat ook niet. Daarnaast ligt er echt zooi die je op de meeste festivals bijna niet tegenkomt zoals schoenen, tenten en ander groter/harder afval.
                              There is no substitute for imagination

Comment

Working...