Metallica monitors
Collapse
X
-
-
Helaas gingen deze kapot door het slechte weer, zelfs aan de rechterkant is een stuk van de ledwall los gebroken.
Aan de kwaliteit van de ledwall ligt het niet, het heeft flink te duren gehad tijdens de storm. Ik stond toen zelf op het podium het ging toen echt flink tekeer.Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!Comment
-
Comment
-
Comment
-
Gisteren Metallica live meegemaakt op Werchter...
Geluid was wel goed, maar stak er niet echt bovenuit tov andere bands.
Licht operator was wel een drama, hoe kun je met zo'n massa aan belichting zo'n triestige show maken.Comment
-
Op Werchter zullen ze niet met hun eigen geluid spelen maar inprikken op de festival FOH.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Dus? Dan kunnen ze het ineens niet meer?Op Werchter zullen ze niet met hun eigen geluid spelen maar inprikken op de festival FOH.Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
-
Even youtube gepakt, geluid kun je niet goed beoordelen, maar licht wel... https://www.youtube.com/watch?v=2-nIpdhs5Qs
Heb het idee dat de stuurtafel in demo stand stond...Comment
-
Op een festival als Werchter lijkt het me dat je niet te klagen hebt over het systeem wat daar staat
Pas op, geluid bij Metallica was wel goed, maar ik had er meer van verwacht omdat je er altijd zoveel over leest dat hun geluid subliem zou zijn.
Ook echt strak werd er af en toe niet gespeeld, zou het liggen aan de nieuwe monitors
Daarentegen zaterdag Pearl Jam gezien op Werchter, dat is toch een klasse hoger vind ik. Retestrakke set (bijna 3u lang!), geluid alsof je naar de cd luistert, en geen lichttafel die op standje demo of full on staat ...Comment
-
het was wel een "lasershow" he jongens, geen lichtshow :')
geluid op werchter, ik bljf erbij, ik ben er nooit echt met de bek open van gevallen. paar jaar geleden was het zelfs zo slecht dat als ik aan de 2e delay toren stond ik de vocalen ook gewoon 3x kon horen. alles extra galm :')Comment
-

Comment