dbx 266xs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tarpan
    • Dec 2008
    • 266

dbx 266xs

Hey mensen,
    Ik heb een tijdje geleden een 266xs gekocht en zit nu met een vraagje.
    Als ik de "stereo couple" indruk, terwijl er signaal doorloopt, krijg ik op de uitgang van "channel two" het signaal onverzwakt/onversterkt door. Alsof je de bypass gebruikt. Ik heb wel degelijk de handleiding gelezen hoor Het gebeurt eigenlijk net wanneer de schakelaar tussen de twee standen zit.
    Dat vinden mijn speakers niet zo leuk als er veel compressie gebruikt wordt op dat moment. Is dit normaal bij dit toestel of betreft het enkel mijn exemplaar?
    als je bij de brom zit...
  • timmetje
    • Dec 2012
    • 424

Ik heb zelf twee 266xs en ik heb er nog nooit last van gehad... Anders gezegd: het is me nooit opgevallen.
    Tim

Comment

• Aart Rietveld
      • Aug 2004
      • 190

Tijdens het omschakelen worden van het 2e kanaal de sidechain en/of de instellingen omgeschakeld. Als het contact van de omschakelaar tijdens het schakelen even "loshangt" kun je dus vreemde dingen krijgen. Blijkbaar is bij jouw exemplaar de contactafstand tussen beide schakelposities wat groter als normaal.

Maar dan van mijn kant een vraag: Hoe vaak komt het voor dat je deze schakelaar tijdens het gebruik om moet zetten?

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Alle waar naar zijn geld.... Met dit soort details onderscheiden de duurdere apparaten onder andere van de budget apparaten.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• tarpan
          • Dec 2008
          • 266

@ Aart: Bijna nooit natuurlijk. Normaal gebruik je zoiets natuurlijk voor twee verschillende mono-inputs.
          In dit geval staat deze thuis bij mijn KRK'tjes (PC, TV,...)
          als je bij de brom zit...

Comment

Working...