system architect en linken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tummy
    • Nov 2008
    • 324

system architect en linken

hooooi,

er zijn hier vast wel mensen die Wel erg bekend zijn met system architect..
    dit programma gebruik ik om onze crown Amps in/bij te regelen..
    verder dan Inloggen op de Amp.. aanpassen, en storen gaat mijn kennis in de software niet.

maar hoe kan ik op 1 versterker beide kanalen linken? de aanpassingen die ik op kanaal 1 maak ook automatisch toe te passen op kanaal 2.. want de 'link' functie in de versterker koppelt alleen de volume potmeters aan elkaar.. als je kanaal 1 zachter draait dan gaat kanaal 2 automatisch mee.

en hoe kan ik meerdere versterkers die gelinkt zijn via een switch hetzelfde laten doen als hierboven?

als ik kanaal 1 aan pas (bijv cross/limiters/gains etc).. dit automatisch door laten voeren op alle amps?

dit omdat ik binnenkort een show moet draaien met meerdere itechs.. en ik (zoals je begrijpt) weinig zin heb bij 1 enkele kleine aanpassing dit handmatig toe te moeten passen alle amps.
    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Ben er ook al eens in aan het spitten geweest maar volgens mij gaat dat gewoon niet.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

de kanalen linken in system architect kan heel makkelijk. selecteer de desbesteffende versterker, klik hier met de rechtermuis op en klik op create master panel> Itech factory channel master, nu maak je een costum control panel aan waarbij je bijde kanalen bedient..
      dit kun je ook op meerdere amps toepassen, als je bijvoorbeeld 4 amps op het sub hebt en je wilt deze allemaal tegelijk eq'en en delayen. selecteer alle 4 de amps en voer het zelfde truuktje van hierboven uit.

en als je een complete systeem EQ wil maken over alle amps dus subs, main infills enz.. selecteer je alle amps, rechtermuisknop, create master panel> Crown monitor EQ panel.
      deze pakt alle input EQ's en laat dus alle opgeslagen eq's die in je speakers presets zitten met rust.

IK gebruik system architect eigenlijk nooit meer sinds de komst van performance manager, dat is zoooo'n fijn stukkie software, zeker voor de grotere klussen met veel amps/ PA
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Tummy
        • Nov 2008
        • 324

topp, hoe doe je dit in performance manager? die software heb ik inderdaad op een andere laptop staan, maar deed daar ook niks meer mee dan inloggen op de amp en op alle kanalen handmatig alles doorvoeren
        Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)

Comment

• daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

op de website van Hiqnet staan allerlij terutorials voor performance manager.
          IN performance manager wijs je amps aan array's toe en klik je op de desbetreffende array om die te tunen.
          Deze software kost wel geld om online te gebruiken licencie is 400 euro
          is bedoeld voor de grote JBL systemen zoals VTX en vertec.
          voor kleinere setups en setups met niet JBL speakers is system Architect en betere oplossing
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

Working...