Pre-amp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Heb jij er iets van in de collectie Marc?
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• daviddewaard
      • Mar 2008
      • 627

Originally posted by marczeebregts
      Als je fan bent van SPL check dan de Track One mkII eens, of SPL Preference Mic Pre Dynamaxx. Staat als B-stock voor een scherpe prijs op "een zekere Duitse site" ;-). Track One ook overigens.
      die preference pre met dynamaxx is idd erg fijn.
      is denk ik ook goedkoper dan een losse preamp en een losse dynamaxx in lunchbox broodjes
      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

http://www.drawmer.com/uploads/images/mx60_large.jpg Iemand trouwens al ervaring met dit? Deze heeft eigenlijk alles wat ik zoek, ook een D-Esser...Dat is het enige wat de Si mist...
        Olaf Duffhuës

Comment

• AMX_Pete
          • Mar 2008
          • 79

Ik heb er zelf in het verleden wel is mee gepriegeld (alvorens uit te leveren aan klanten) en vond het een fijn werkend apparaat.
          De feedback die ik kreeg van de mensen die ze in gebruik hebben, zijn in ieder geval erg positief.

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

Die track one heb ik niet gehoord, maar de channel one is echt een kick-ass channelstrip. Maar da's dan wel weer buizen, als je die gewoon altijd zelf vervoert en geen lompe handjes laat aankomen moe dat geen probleem zijn.
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Nuh...die buizen is denk niet handig, ondanks dat ik er zelf mee wegga...:-)
              Olaf Duffhuës

Comment

Working...