Ik wil eigenlijk een beetje gaan experimenteren met een pre-amp, bij voorkeur met compressor ipv van de Sicompact pre-amp...Ben opzoek naar een betaalbare pre-amp, iemand tips?
Pre-amp
Collapse
X
-
Labels: None
-
Ik heb een Roland MMP-2, die kan je via AES aansluiten. Tweedehands nog wel eens te koop en niet duur. Wellicht okay om wat mee te experimenteren, zit oa ook een compressor in. Het levert je bovendien een paar extra inputs als een keer vol zit.Good is the enemy of Great
[Jim Collins] -
Ik heb m'n AES/EBU al in gebruik...Daar hangt een galmpje aan...PCM96...:$Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Olaaf, waar wil je hem voor gaan gebruiken, live of studio
en wil je electronica of buizen?
Wellicht de Summit TLA 100A iets?
Voor € 100 heb je de plugin voor o.a. waves.
grtz
Nes
Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
Comment
-
Uhuh...live...:-) Moet dus een rack dingetje zijn...:-)Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Octopre Dynamic heeft one-knob-compressie op ieder kanaal. Focusrite knopjes zijn wel flimsy trouwens, dat is redelijk waardeloos.
Wil je een pre-amp voor 1 specifiek kanaal? (channelstrip-ideetje) Of wil je een meerkanaals pre-amp (al dan niet met compressie)?
Wat is het budget ongeveer? En inderdaad, wil je electronica of buizen?
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
MIdas XL 44 4 kanaal preamp met XL4 componenten?
TL-audio 5001 4 kanaals preamp.
API 3124 4 kanaals priamp
summit audio
SSL preamps in lunchbox formaat?
Manley
kan niet in jouw portemonnee kijken..A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Vooral een channelstrip idee..Denk dat momenteel de Midassen, TL en consorten even te duur zijn...Wil geen buizen, denk dat het te kwetsbaar is...Een lunchbox heb ik ook naar zitten kijken, dat zou ook een mooie oplossing zijn, 4 pre-amp's met 4 compressors..Ben momenteel erg te spreken over de SPL Dynamaxx...vandaar...Olaf Duffhuës
-
SPL Dynamaxxen zijn de bom voor vocals
ff bij audiopro kijken die hadden laatst een SPL uitverkoop met hoop lunchbox spul.A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Die blow-out is klaar zeg maar..:-)
er er zijn ook lunch box versies van...ken alleen de SPL pre-amp niet..Olaf Duffhuës
-
Vocals en/of gitaren en/of bass gitaren...Olaf Duffhuës
-
Comment

Comment