Beste Keuze Digitale mixers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drummerke
    • Oct 2006
    • 432

Welke mixer het beste bij jou past zal je zelf moeten uitmaken, iedereen heeft andere voorkeuren.
    Ik vrees het grootste voor de betrouwbaarheid. Als blijkt dat binnen 3 jaar één van de opgenoemde merken fouten vertoond en mankementen, dan mag je het wel vergeten wat betreft restwaarde. Ik hoop dat de nieuwe generatie digi mixer beter bestand zijn tegen slijtage en de tand des tijds. Moving faders en touchscreens zijn vaak de zwakke onderdelen. Maar goedkope chineze soldeerpunten inwendig zullen ook wel een risico vormen.

Comment

• desolation
      • Jun 2012
      • 706

flow soldering is flow soldering hoor, voor zo'n digimixer gaan ze echt geen oudbakken kramikkel toestel gebruiken. als je ziet wat ze geinvesteerd hebben in "Behringer City" dan durf ik gerust te zeggen dat die chinezen daar 9/10 topkwaliteit soldeerpunten leggen

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

ik heeb het idee dat de prijzen van behringer weer sterk aan het zakken zijn....de compact koste eerst nog rond de 1900 en zakt nu al ff.. das positief! portomonee is van groot belang in deze tijden...

zou er niks van schrikken als showband nog gelijk gaat krijgen ivm die behringer standaard.
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• drummerke
          • Oct 2006
          • 432

Ik vind het jammer dat a&h niet verder zijn gaan werken vanuit de t reeks, en de idr stage blok. Zou toch heel compatibel geweest zijn met alle systemen, want nu heb je de qu en gld die niet passe bij de idr.

Comment

• rdreiers
            • Nov 2009
            • 407

Daarvoor is de gld uitgebreider in effecten, is niet voor niets een andere kortings regeling op ilive en gld. gld is qua effecten al moderner als een ilive. Gelukkig is er wel een ace kaart beschikbaar om ilive en gld met elkaar samen te werken. Nu hopen dat de ar 1608 of ar 168 snel uit komt.

Comment

Working...