Probeer ook eens de JBL PRX718 met JBLPRX 735 eens. Zal iets minder zijn dan 5000€
HK AUDIO Pulsar
Collapse
X
-
Dat lukt helaas niet meer, centjes al uit gegeven aan de Pulsar.
2 x 18 inch sub
2x 15 inch tops
2x 12 inch tops
Zo ben ik lekker flexibel en topjes van mijn huidige HK audio elias px kan ik als monitor gebruiken.
Ik begrijp best dat er setjes zijn die harder beuken..maar alles vergelijken is bijna niet te doen. En wie je ook vraagt, je hoort allemaal andere meningen.Comment
-
Die goeie ouwe tijd zou best wel eens een koude douche kunnen zijn.....
Met de huidige klasse D amps, processing en drivers is veel veranderd ten opzichte van klasse AB amps, analoge cross-overs en oude drivers.
Wat toen het ultieme geluid gaf was gerefereerd aan andere systemen uit diezelfde tijd, refereer je dat aan een systeem uit de huidige tijd dan is het ineens niet meer zo ultiem.
Vergeet ook niet dat de muziek sterk veranderd is, het aandeel sub is heel erg veel hoger geworden, en dat geldt niet alleen voor de dance muziek.
Alles evolueert nu eenmaal; de muziek, onze oren (niet altijd positief) en we wennen snel aan het nieuwe en betere... Wat vandaag wauw is, is morgen normaal. Dit is ook helaas zo in het repertoire je brengt, hoe je nummers klinken. 40 jaar geleden (ver voor mijn tijd) zat men nog met allemaal live instrumenten op het podium nauwelijks versterkt. We kunnen ook nog verder gaan. Zo kwam ik onlangs een filmpje van Woodstock tegen. Een mensenmassa met ergens in het midden een piepklein podium waar je nauwelijks een speaker zag staan, laat staan hangen.
Maar dit alles laat niet staan dat wij x-aantal jaren geleden met onze zeer eenvoudige HK-set best wel heel tevreden waren. Alsook ons publiek.Comment
Comment