Vi4 offline software ch 25-32 weg??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soep
    • Jul 2005
    • 37

Vi4 offline software ch 25-32 weg??

Ik ben met wat voorbereidingen bezig op de offline software van een Soundcraft Vi4.
    Op de een of andere manier is kanaal 25 t/m 32 onvindbaar in de channel banks.
    Wanneer ik een oude Vi4 sessie laad (ongeveer een jaar geleden gemaakt in de Melkweg) zijn die kanalen wel in de user banks terug te vinden maar niet in de channel banks .
    Iemand een idee of ik een instelling moet veranderen of zo?
    Tja...
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

Begint bank B op 33?
    There is no substitute for imagination

Comment

• soep
      • Jul 2005
      • 37

Originally posted by qvt
      Begint bank B op 33?
      Inderdaad ja, in de off-line software die ik nu gebruik (V4.7.5.205 , recentelijk gedownload van de soundcraft site) begint bank B bij ch. 33...
      Het lijkt wel alsof het de Vi6 software is waarbij gewoon 1 screen is weggelaten...
      Ik kan er wel omheen werken door in een van de user banken deze kanalen (tijdelijk) aan te maken, maar het is niet handig...
      Tja...

Comment

• marczeebregts
        • Dec 2009
        • 71

Klopt ja, ook even gekeken. Heeft idd niets met een instelling te maken.
        Heb ook de 96 ch. versie gecheckt. Deze gaat maar tot de 88. Vreemd.
        Marc Zeebregts Geluidstechniek
        Freelance geluidstechnicus

Comment

• peterwagner
          • Oct 2008
          • 317

Dat is een bekend probleem, daarom draaien we bij de Melkweg niet op de nieuwste software. Je komt alleen bij die kanalen via de controlbay. Als je het vierde (25-32) vak van de input meters aanklikt. Soundcraft is erg slordig met dit soort dingen.

Comment

• soep
            • Jul 2005
            • 37

Originally posted by peterwagner
            Dat is een bekend probleem, daarom draaien we bij de Melkweg niet op de nieuwste software.
            Ja Peter, dat was ook de mening in de zaal waar ik moest draaien.
            Maar ik had een sessie voorbereid in de nieuwe offline software en -ondanks het feit dat de tafel wél de sessie accepteerde - iets wat bv Digico niet zal doen- waren er de nodige kanalen niet terug te vinden. De nieuwe software geeft namelijk de beschikking over meer kanalen. Speciaal voor ons (ik was zeer vereerd ) hebben ze ter plekke de tafel ge-update en ik heb een prima showgedraaid!
            Het probleem(pje) van kanaal 25-32 bleef bestaan, maar die had ik dus voor mezelf aangemaakt in een User-layer.
            Ik weet niet of de update na die avond op de Vi4 is blijven staan of dat ze terug zijn gegaan naar de oude software.
            Tja...

Comment

Working...