cursus geluid

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arjenv
    • Mar 2012
    • 77

cursus geluid

Hallo,

met enige regelmaat zorg ik voor licht en geluid bij danse en disco evenementen. Nu ben ik al sinds mijn jeugd bezig met geluid, en heb daardoor de nodige ervaring, maar ik zou die praktijkervaring nu graag nog wat willen ondersteunen met wat theorie.
    Nu is mijn vraag: wat is een goede ( en betaalbare) opleiding/cursus die ik zou kunnen volgen. Hebben jullie wat advies?

Het gaat mij er met name om hoe ik een installatie in bepaalde situaties het beste kan plaatsen en hoe je een installatie, met gebruikmaking van processing, eq etc dan het beste kan afregelen.

groeten

Arjen
  • Breur
    • May 2007
    • 80

Mike Manders geeft binnenkort een cursus in Oss, wellicht iets voor jou? In de Lounge vind je meer informatie in het aparte topic.

Comment

• arjenv
      • Mar 2012
      • 77

Ik zie op zijn site dat het vooral om het mixen gaat. Dat is ook mooi maar niet wat ik zoek. Ik zoek iets over hoe je het beste je PA kan plaatsen en afregelen, in verschillende omstandigheden en verschillende soorten zalen.

Maar dank voor je info.

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

dan kun je bv bij timo beckman terecht.
        lekker belangrijk!

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Ik ben ook weer bezig met plannen van een aantal cursussen in het land.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• arjenv
            • Mar 2012
            • 77

Houdt me maar op de hoogte dan. Enig idee waar en wanneer?

Comment

Working...