Finetunen Electro Voice RX set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj snuf
    • May 2013
    • 2

Finetunen Electro Voice RX set

Ik gebruik al enige tijd naar volle tevredenheid een EV RX set bestaande uit 4 stuks 118 en 2 stuks 115/75.
    Recent heb ik nog 2 stuks 115/75 kunnen overnemen die ik kan inzetten als delay, monitor of als tweede topkasten per kant. Versterkers: QSC PL 4.0 op het laag en QSC PL 230 op de tops (tops worden dus niet bi-amped aangestuurd). Processor: BSS Minidrive 336. Tevens heb ik nog een Losse EV P1202 versterker met de modulaire kaartjes voor de 115/75 kasten indien gebruikt als. Onuitroeibare of delay. Ik heb in de Minidrive processor de settings overgenomen van de modulaire versterkerskaartjes van EV. Voor mijn gevoel klinkt het niet slecht, maar ik heb er nooit aan gemeten etc. Is er iemand op het forum die het leuk vindt om eens te kijken/luisteren naar de set? Set wordt voornamelijk gebruikt voor hobbymatige drive in shows en af en toe tape acts of kleine coverbandjes.
    Ik ben woonachtig in Midden Limburg.
  • goldsound
    • Jan 2003
    • 429

Je zou eens contact kunnen opnemen met Dave Spee van Sonic Support in Schinnen. Hij heeft al diverse systemen van ons onder handen genomen.
    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

Working...