Filters gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tummy
    • Nov 2008
    • 324

Filters gezocht

Hoooi,

hebben hier nog 4 Audiance delight 32 toppen staan, 700rms per stuk dus wel leuk te gebruiken..
    DEZE

weet iemand hier nog (originele) Filters voor te krijgen? of wordt dit een bijna onmogelijke opgave..
    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

waarom originele kan je met eender wat degelijke filter of processor aansturen.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Idee om een mailtje naar AD te sturen misschien?
      En anders inderdaad actief aansturen, zit zo te zien nog wel wat werk in om daar goeie presets voor te maken.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Tummy
        • Nov 2008
        • 324

volgens mij is niet ieder filter geschikt voor deze toppen..
        of inderdaad met processor.. met onze grote set gaan deze ook via een processor,
        maar wil ze ook wel een verhuren met dj setje recht op de versterker.. vandaar.

misschien wil ik in de rustige periode wel gebruik maken van je expertise Musicxtra
        versterkers voor deze set huren we altijd in, processor hebben we zelf, dit zou ik dan een middagje moeten huren.

ps. de contact pagina van de website van audiance delight doet het niet
        Last edited by Tummy; 04-12-13, 21:47.
        Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

De keuze van een filter voor deze kast is erg kritisch, zou niet anders gebruiken dan het originele filter en anders idd met een externe processor.
          Daarbij bied ik uiteraard graag mijn expertise aan.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Sound2000
            • Feb 2005
            • 33

Hallo Tummy,

Er zijn in Nederland een flink aantal bedrijven die met deze kasten werken.
            Informeer eens bij ATG in Vuren, vraag naar Vincent, die kent het systeem als z'n broekzak.
            LV sound in Veghel heeft ook een aantal sets.
            lukt het dan nog niet, vraag dan bij de ADJ group in Kerkrade naar Bert Schmeits, dat is van oudsher de vertegenwoordiger van AD- systems.

Comment

Working...