Stukjes gesproken tekst

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Stukjes gesproken tekst

Ik wil op diverse lokaties wat geluidsinstallatis gaan beluisteren, in galmende ruimten. Nu kan dat gemeten worden en er volgt dan een stipa waarde uit. Om te horen hoe het dan echt klinkt bij een hoge en lage waarde van de sti, heb ik wat gesproken stukjes tekst nodig. De officiële meetapparatuur heeft dat wel aan boord, maar die heb ik niet (NTI) Wie heeft er wat bruikbare MP3 of anders op CD, of is het ergens te downloaden.

Ik ga dus mijn oren gebruiken.................................

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • e-sonic
    • Aug 2004
    • 329

Ik zit niet zo ver uit de buurt, lijkt me wel te regelen, o.a. de MR-Pro van Nti...
    Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

• speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

Originally posted by e-sonic
      Ik zit niet zo ver uit de buurt, lijkt me wel te regelen, o.a. de MR-Pro van Nti...
      Zie je mailbox.
      Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• e-sonic
        • Aug 2004
        • 329

gaat goed komen, je kunt ook een stukje nieuwslezer opnemen, ik gebruikte memorecorders voor het afspelen van spraaksignalen of spraak ruis, het STIPA signaal is daar niet echt voor bedoeld, het heeft gaten van 1/3 octaaf in het spectrum..
        Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

Working...