Compacte mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

Originally posted by frederic
    Zuigende mixers....
    Wat we zoal tegenkomen op een zonnige vrijdag namiddag.
    Maar ik snap hem wel!
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Hitvision
      • Jun 2003
      • 388

Behringer zou het sowieso niet geworden zijn zoals ik al genoemd heb. Ik ben (op de X32 na) nog geen mixer tegen gekomen van Behringer waar fatsoenlijke pre-amps in zitten. Behringer maakt ook wel leuk spul (ADA Converters, XM8500 microfoon, DCX2496) maar grotendeels is het niet mijn ding. (Zoals gezegd op de X32 na dan). Het is uiteindelijk een Allen&Heath ZEDsixty-14 geworden. Geluisterd en op proef gehad en de preamps zijn ruim voldoende voor wat ik er mee ga doen en vond het een fijne compacte tafel. Het inbouwen moet nog gebeuren maar ben zelfs aan het overwegen om hem in een Slant-case 'Los' bovenop te plaatsen.

Een betaalbare mixer voor wat ik er mee ga doen. Heb voldoende 'hoger segment' materiaal liggen wat dan uiteraard groter is en niet geschikt voor het in dit topic genoemde doel. Vandaar dus de keuze voor de A&H ZED. Trouwens ook nog de Alesis Multimix wireless uitgeprobeerd en was ook zeker een kanshebber. Ook een fijn dingetje om mee te werken en direct in te bouwen.
      Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

Comment

Working...