Meyer LEO-2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Meyer LEO-2

nadat de LEO-1 wel erg stoffig begint te worden: de LEO-2

vraagje van een medeforumbewoner wiens naam niet in detail genoemd zal worden:

"goh, zit ik me daar de specs van Meyer LEO te bekijken, en dat is dus wel erg eng wat dat ding doet. Zijn de specs overdreven, of zitten we hier in Almere een beetje te slapen?"
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by MacGyverSounds

"goh, zit ik me daar de specs van Meyer LEO te bekijken, en dat is dus wel erg eng wat dat ding doet. Zijn de specs overdreven, of zitten we hier in Almere een beetje te slapen?"
    Wie er wakker is of slaapt weet ik niet, maar in de MILO-series hebben ze blijkbaar nu de overtreffende trap bedacht, die - naar horen zeggen, en op foto's gezien - wel 150 meter op voldoende volume in Hifi haalt, daarbij egaal van spreiding blijft, zowel horizontaal als in de diepte, en voor ons allemaal hier toch veeeels te duur is, omdat alleen Metallica er mee mag spelen.

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Ten eerste: Mac, je bent een enorme pedante zak aan het worden. En dan hou ik het netjes!

Ten tweede: Heb hier de AV&Stage (nr. 5/2013) liggen met daarin een productpresentatie van Mattijsen zelf waarin die aangeeft dat LEO exclusief ontworpen voor 'de exclusieve groep wereldspelers zoals Solotech, VER, AVAB-CAC, POOL Group en andere welke inmiddels tot aanschaf zijn overgegaan'.

De kans dat je het dus ooit tegen zal komen is zo goed als 0.

BTW: Als jij zo dik bent met alles en iedereen die wat met Meyer te maken heeft, waarom was jij dan niet in good old Germany bij de demo waar Timo blijkbaar wel een uitnodiging voor had?

Als laatste: Gezien de stickers die op de subs zaten bij de Sub testdag, vraag ik mij serieus af of je überhaupt zelf wel Meyer hebt staan. Of koop je alles 2dehands en ben je te lui om de stickers te verwijderen?

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by Outline
        Ten eerste: Mac, je bent een enorme pedante zak aan het worden. En dan hou ik het netjes!
        Ja, schelden op me deden ze al toen ik 6 was. Toen was het rooie. Daar is in 42 jaar alleen de term in veranderd. Ik heb wel geleerd dat alleen de verliezers schelden.

Ten tweede: Heb hier de AV&Stage (nr. 5/2013) liggen met daarin een productpresentatie van Mattijsen zelf waarin die aangeeft dat LEO exclusief ontworpen voor 'de exclusieve groep wereldspelers zoals Solotech, VER, AVAB-CAC, POOL Group en andere welke inmiddels tot aanschaf zijn overgegaan'.
        De kans dat je het dus ooit tegen zal komen is zo goed als 0.
        Sja, ik speel mee in de staatsloterij...

BTW: Als jij zo dik bent met alles en iedereen die wat met Meyer te maken heeft, waarom was jij dan niet in good old Germany bij de demo waar Timo blijkbaar wel een uitnodiging voor had?
        Omdat ik veel in Amerika zit?

Als laatste: Gezien de stickers die op de subs zaten bij de Sub testdag, vraag ik mij serieus af of je überhaupt zelf wel Meyer hebt staan. Of koop je alles 2dehands en ben je te lui om de stickers te verwijderen?
        Voor jou, tevens voor de fiscus :
        - ik heb mijn USW's, PSW's en 650-R2's verkocht, en heb geen subs meer binnen staan, daar komt wel wat voor terug. Ik wil 600's, maar mijn portemonnee zegt 500's
        - de UPA's zijn wel van mij, net zoals de rest van de ultra's ( UPL'len zijn net verkocht, UPQ's komen daarvoor terug.
        - maareeh, was je toch stiekem bij die sub-dag? Of heb je alleen op de foto's gekeken hoe het moest ? (of niet moest, zo pedant ben ik dan ook wel weer)

Comment

• M'Elodie
          • Oct 2006
          • 148

Y
          +1: helemaal met je eens. Daarbij dit forum begint langzaam een ******** show te worden. Denk dat het langzaamaan tijd word het pad van Timo te volgen. Ben wel een beetje klaar met deze gast. Bovendien forumregels worden duidelijk niet gevolgd en helaas volgt daar weinig sanctie op, dat is wel heel erg triest!

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by M'Elodie
            .....begint langzaam een ******** show te worden. ....
            Niet klagen maar dragen, en bidden om kracht....

als jij nou ook vast begint met alle onzin van je in ....... te veranderen?

Comment

• M'Elodie
              • Oct 2006
              • 148

Niet klagen maar dragen, en bidden om kracht....

als jij nou ook vast begint met alle onzin van je in ....... te veranderen?
              Na jou :-)

Comment

• M'Elodie
                • Oct 2006
                • 148

Wie er wakker is of slaapt weet ik niet, maar in de MILO-series hebben ze blijkbaar nu de overtreffende trap bedacht, die - naar horen zeggen, en op foto's gezien - wel 150 meter op voldoende volume in Hifi haalt, daarbij egaal van spreiding blijft, zowel horizontaal als in de diepte, en voor ons allemaal hier toch veeeels te duur is, omdat alleen Metallica er mee mag spelen.
                Om topic dan maar: welke specs van Leo: waar vind ik die? 150 meter worp kan elk goed coherent line array systeem. En of het nou dubbel 12/15/18 en zelfs 6,5" of 8" groot is. Zelfs een merk als dBtechnologies blijft met T4/8 en t12 prima overeind in vergelijk met een bekend Frans of heel bekend Duits merk.
                vertel mij nou eens wat er revolutionair of anders is aan Leo tov bijv Vdosc/K1. JBL VTX enz

Comment

• M'Elodie
                  • Oct 2006
                  • 148

Originally posted by djspeakertje
                  Over triest gesproken. Als je niet in staat bent om iemand domweg te negeren als je zijn/haar commentaar niet op prijs stelt ben ik heel benieuwd of je fulltime in het wereldje zit en zoja hoe lang...

En als het je niet bevalt ga je lekker weg, dan gaan wij hier fijn door met ons toneelstukje.

Daan
                  Grote mond heb je wel. En toneelstukjes doe je maar in de lokale kroeg of op het podium van je buurthuis.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Nee blijf hier net zo lang totdat iedereen jou hier uitkotst en jij hier opzout, kunnen we eindelijk het over audio gaan hebben.
                    nee jij wilde het pad van Timo volgen.... of heeft je dominee het nu weer anders beslist?

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Helaas, een toneelstukje heb ik afgelopen weekend al opgevoerd, en zoals gezegd; als het je niet bevalt ga je lekker weg.

Overigens heb ik wel een grote mond met mn eigen naam er onder, in plaats van een nickname. (die erg veel op een bepaald product van een bepaald merk lijkt, toeval?) Je anoniem uiten (frustraties?) op het internet kan iedereen, Youtube heeft dat onderhand wel bewezen. Beetje jammer dit. Om het ontstaan van LEO-3 te voorkomen stel ik voor dat we onze frustraties elders of gewoon niet uiten. Tijd voor een scheldhoekje op het forum?

Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• timmetje
                        • Dec 2012
                        • 424

Grote mond heb je wel. En toneelstukjes doe je maar in de lokale kroeg of op het podium van je buurthuis.
                        En dan zeiken dat Mac onbeleefde opmerkingen maakt...

Laten we er eens vanuit gaan dat we in theorie allemaal volwassen mannen (en vrouwen) zijn. Waarom zijn we dan in ***SNAAM nog bezig met dit soort kansloze verwijten over en weer te slingeren?

Als je je ergert aan Mac's posts: schakel een moderator in, bel Mac direct op, of negeer hem simpelweg. Door continu te reageren op z'n opmerkingen maak je 't probleem alleen maar groter.

Met vriendelijke groet,

iemand die twee keer per jaar een bandje mixt in wat lokale buurthuizen en kroegen. Maar wel lachend.
                        Tim

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

Om topic dan maar: welke specs van Leo: waar vind ik die? 150 meter worp kan elk goed coherent line array systeem. En of het nou dubbel 12/15/18 en zelfs 6,5" of 8" groot is. Zelfs een merk als dBtechnologies blijft met T4/8 en t12 prima overeind in vergelijk met een bekend Frans of heel bekend Duits merk.
                          vertel mij nou eens wat er revolutionair of anders is aan Leo tov bijv Vdosc/K1. JBL VTX enz

Geen flauw benul, ik heb het maar van horen zeggen, en ik mijn bijnaam is BigMac, geen BigMick.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

schijnt wel dat er een club is in oost Nederland die voor februari de volledige Europese voorraad afgehuurd heeft

Comment

• Ericsamandj
                              • Jul 2010
                              • 414

schijnt wel dat er een club is in oost Nederland die voor februari de volledige Europese voorraad afgehuurd heeft

Correctiue Mac, Carnaval is in maart 2014.
                              Foto die je toont gaat nergens over. belachelijke trend daar in het oosten des lands. Wagentjes die ze bouwen kopen kosten maximaal 1000tot 1500 euro, maar er nog wel voor 1000 euro aan geluid bij huren.

Comment

Working...