Nieuw speakermouse plaatsen bij jbl srx speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • azoe
    • Mar 2008
    • 19

Nieuw speakermouse plaatsen bij jbl srx speakers

Hallo

ik wil binnenkort mijn speakers eens een opknap beurt geven, hiervoor ga ik de grills opnieuw laten poederlakken, hierdoor moet er dus ook nieuwe mousse op geplaatst worden. opzicht niet zo een probleem. maar bij de srx seers zit de mousse achter het rooster. als je de mousse eerst inspuit met spuitlijm en dan op het roosterplakt heb je de kans dat je nog lijm (spinnenweb achtige dingen) door het rooster heen ziet wat er natuurlijk niet goed uit ziet.

ieman tips hoe ik dit het beste kan doen ?
    Mvg,
    Kristof Jacobs
    JSL Productions
  • sjig
    • May 2012
    • 909

Gebruik je de Penn Elcom lijm?
    Wat ik deed is heel licht aanbrengen op het schuim. Deze stevig tegen de grille plakken, en dan laten drogen dat het schuim beneden licht. Dus dat de lijm als het ware in het schuim opgaat. Bij mij lukte dit zo prima. Soms blijven er nog heel kleine puntjes achter, maar deze kan je er gemakkelijk uitpeuteren.

Comment

• desolation
      • Jun 2012
      • 706

Ik heb mijn SRX grilles gewoon gespoten met 2 lichtje laagjes spuitlak van MOTIP, werkt ook prima

Comment

• azoe
        • Mar 2008
        • 19

Originally posted by desolation
        Ik heb mijn SRX grilles gewoon gespoten met 2 lichtje laagjes spuitlak van MOTIP, werkt ook prima
        en de mousse heb je gewoon laten zitten of hoe heb je deze er terug op gezet ?
        Mvg,
        Kristof Jacobs
        JSL Productions

Comment

• azoe
          • Mar 2008
          • 19

Originally posted by sjig
          Gebruik je de Penn Elcom lijm?
          Wat ik deed is heel licht aanbrengen op het schuim. Deze stevig tegen de grille plakken, en dan laten drogen dat het schuim beneden licht. Dus dat de lijm als het ware in het schuim opgaat. Bij mij lukte dit zo prima. Soms blijven er nog heel kleine puntjes achter, maar deze kan je er gemakkelijk uitpeuteren.

vroeger had ik die van penn, de laatste keren heb ik ze van adam hall gekocht, was volgens mij ongeveer het zelfde?
          Mvg,
          Kristof Jacobs
          JSL Productions

Comment

• desolation
            • Jun 2012
            • 706

Originally posted by azoe
            en de mousse heb je gewoon laten zitten of hoe heb je deze er terug op gezet ?
            Mousse inderdaad gewoon laten zitten, als je ze ophangt en heel licht spuit heb je er eigenlijk geen last van. Er is echt 0.0 verschil qua geluid tussen de gespoten en de niet gespoten kasten.

Comment

Working...